otrdiena, 2010. gada 6. jūlijs

Tev gadījumā nav POHUJ?


Besī. Konkrēti. Un vairākas lietas. (es jau iepriekš atvainojos, ka te būs nepierasti daudz lamuvārdi. Es nevaru bez tiem. Piedod krāsas, tā teikt.)
Pirmā no tām. Šitā bezdarbība. Aizej gulēt 1os naktī, no rīta celies 11os, ēd un guli, ej paskrien labākajā gadījumā, paēd un ej gulēt 1os naktī. Tad labāk negulēt un neēst, lai kkādas pārmaiņas.
Otrā no tām. Tas, kurš sākas ar I un beidzas ar gors. Pimpis un neko vairāk i negribu teikt. Viņš vienkārši nav pelnījis. Sapis man dzīvi un smadzenes un pēc tam vēl pats par cietēju uztaisās. Dirst gribas. Zini, es pēdējo piecu mēnešu laikā esmu laidusi ar hmmm......DAHUJA. Gribi, es nosaukšu pat vārdus! Pirmais bija H. - pēc kora balles Krūziņos. Otrais - N., skolas ballītē. Trešais - VIŅŠ, Krūziņos atkal un atkal(aih, un vēljoprojām). Ceturtais - kkāds Edgars Baumgartners, Žetonvakars. Piektais - Jānis, in da Krūziņi. Sestais - Madžens - jā, tieši tas pats. Septītais - pimpis Diego, kuram manā dzīvē ir nulles vērtība. P.S. Ir vēl viens, kuru zināmu apsvērumu dēļ neminēšu.
Trešā no tām. Telefons sapisās.
Ceturtā no tām. Vajag mazāk dzert.
Piektā no tām. Ej nahuj.