trešdiena, 2010. gada 24. novembris

Pasaki man un tev ^-^

Tāds jauks noskaņojums šodien. Visur ir sakarinātas Ziemassvētku mantiņas, spuldzītes un spīgulīši, bet diez vai tāpēc tāds jaukums sirdī, jo man nepatīk,ka mēnesi pirms svētkiem jau visur tiek par tiem atgādināts. Līdz decembra beigām no visa tā košuma  nogurstu un tad nekāda prieka nav. Vajadzētu ar likumu aizliegt izlikt Ziemassvētku rotājumus pirmslaicīgi. Nedēļu, nu labi divas, ir prieciņš, ka viss atgādina - jā, pēc nedēļas būs mandarīnu un pīrāgu izēšanās svētki- tagad man tas traucē. Adventes vainagi lai deg, ja jau ir sācies klusais laiks.
Šodien bija pirmā Klīniskās aprūpes pamatu nodarbība. 25mīnutes ilga, diezgan nopietna un neinteresanta nodarbība. Pasniedzēja likās tāda nelaimīga un nelaipna - vai nu viņai mācīt nepatīk vai viņai nav sen gadījies kāds romantisks piedzīvojums, vai algas diena.
Vakarā ar māsu eju  uz kino - grābēju filmu :D Pirms kāda laika gribējās tik ļoti uz kino un domāju,ka drīz būs kāds, kas mani uzaicinās. Un šeku reku - tas ir noticis. Secinājums - think positive (:
* Auditorijā sapulcēti visu augstskolu studenti. Tiek uzdots uzdevums - iemācītes telefongrāmatu no galvas. Visi studenti jautā:"Kāpēc?", tikai RSU studenti: "Līdz kurai lpp?" :D
Un rīt neiešu ballēties, jo došu priekšroku latīņu valodai. Fak, esmu nūģe :D