svētdiena, 2011. gada 30. oktobris

i like me so much better when you're naked.

Rakstīšu īsi un neizplūdīšu sīkumos,jo vēlos pasargāt savu mazo pasaulīti no sliktām, svešām, man nepiederošām domām.
Mans vīrietis tiešām atbauca :) Es tam neticēju, līdz 4dien viņš man atsūtīja sms,ka tiešām ir Latvijā. Aiii, es biju tik satraukusies,ka bija grūti koncentrēties kkam citam, izņemot viņu. Vakarā satikāmies pie hotel motel, aizgājām paēst, nē, pierīties uz Lido. Viņam ļoti garšo latviešu ēdiens :) Čalojām un apspriedām visu ko, dzērām un smējām. Viņš ir tik lielisks un,un,un,un,un seksīgs,nudien. Nē,es nejūku prātā viņa dēļ,bet viņš man sagādāja lieliskas brīvdienas, lieliskus rītus, lieliskus vakarus un lieliskas atvadas. Es joprojām smaidu un staigāju centimetrus 11,5 virs zemes,pat nevelkot augstpapēžu apavus. And we were spooning without our clothes on. Un tā sajūta,ka tiešām kādam interesē un patīk tas,kāda esi ir vienreizēji. Paldies, Visum! Tikai lūdzu,neliec man krist, ļauj man lidināties un tikt aplidotai, jo es patiešām jūtos laimīga. Nezinu,kad pēdējo reizi jutos TIK labi. Es jūtos pilnīga. Beidzot es jūtos pabeigta un īpaša. Viens cilvēks var izmainīt tik daudz,ka pat bail iedomāties. Es tiešām ceru,ka neliku viņam vilties un arī viņam bija ļoti labas brīvdienas. Un man nudien pie kājas,ko par mani domā māsas vai kāds cits,jo es neko nenožēloju. Manī gan nav parādījusies lielāka skaidrība par to, kas notiks tālāk, kā būs kā nē, bet pārliecība,ka viss, kas notiek,notiek uz labu, gan ir saglabājusies :)
Es nezinu, vai viņš vēl kādreiz atbrauks. Un pat ja atbrauks, tad vai atbrauks vēlreiz pēc tam. Un cik ilgi tas viss turpināsies? To tik zina es un viņš, es un viņš un vēl mēnestiņš :)) Būs labi, runčuk! Ar mani viss būs labi :)