pirmdiena, 2012. gada 27. februāris

buy me a star on the boulevard

vai vismaz puķītes nopērc. Kaut vienu. Neatceros, kad man pēdējo reizi kāds dāvināja ziedus. Varbūt dzimšanas dienā? Ja arī dāvināja, tad tas tāpat bija sen un neskaitās. Bet man ļoti patīk, ja man dāvina ziedus, ja uz mani skatās ar iekāres pilnām, bet savaldīgām acīm, ja es patīku, ja man patīk, tad man tiešām patīk. Un es gribu patikt un vajag darīt kaut ko lietas labā, lai visiem ir kur acis piesiet. Noskatījos filmiņu kārtējo un kaut kā iedvesmojos, tad ieraudzīju savas ātrumčības un pat uz dažām minūtēm sakārojās skriet, tad mazgāju savus matus un domāju, nu pie vella - es taču esmu seksīga, zinu,ka varu labāk. Nē, tas nenozīmē, ka tagad kļūšu vulgāra un atkailināšos visās iespējamās vietās. Nepavisam nē. Es varbūt pat piesegšos vēl vairāk, bet mainīšu savu attieksmi, domāšu ar prātu. tad vēl plānā ir neaiztikt seju ar rokām, sapirkt skaistas drēbes, vienmēr labi smaržot utt.
Un joprojām viss būs :*