piektdiena, 2011. gada 11. marts

ieraksts kā vienmēr tapis pāris dienas (precīzi 09.03) atpakaļ rokrakstā.

Vakar kkā forši bija. No rīta pamodos, iztaisnoju matus,lai radītu sev svētkus, iesmaržojos (jā, es to nedaru bieži, jo man smaržu nav. Ja vēlies mani redzēt smaržu mākonī ieskautu - lūdzu! Apdāvini mani ar jaunajām Escada smaržām(:), uzvilku kleitu un jutos kā īstens sievišķis. Pat uzvilku divus polsterētus krūšturus, lai vismaz Sieviešu dienā mani nesajauc ar noaugušu vīrieti. Diena izdevās, ja neņem vērā mikrobioloģiju, jo mums nebija angļu val. + saņēmu sveicienus pat no Granta :D vakarā ar Zān' braucām uz Vecrīgu. Sēdējām safari, dzērām pina colada bez lietussardziņa un ķiršiem, pēc tam Frančos paņēmām pa šotam, jautrā prātā apgājām apkārt Mildai un devāmies mājs. Arī misters K. mani apsveica un vēlējās piebiedroties, bet tā kā nedevu viņam ziņu, mēs netikāmies. Man negribējās. Viņš. Man tiešām viņu nevajag. Man nevienu nevajag..izņemot.. nu, tu jau zini... Vakarā atsūtīja man  sms sveicienu. Es atbildēju ļoti izsmeļoši, jo sanāca dusma. Pēc tam uznāca vēl lielāka dusma, jo varēju taču paturpināt saraksti, bet tad sāku uzjautrināties par Zanīti un nomierinājos. Pēc 10min atnāca sms. Tas, protams, lika smaidīt. Tikko runāju ar Didī un viņa teica,ka redzējusi viņu. Tātad viņš ir mājās, muļķis tāds :D

Šodien anatomijā bija kolokvijs, liekas,ka būs labais + biju paskriet, tagad tāds labs doch(:
P.S. Esmu mājās un skatos Mārtiņa Freimaņa piemiņas koncertu.Paldies, SWH!