svētdiena, 2011. gada 13. marts

Par mailītēm murdā.


Bet vakar balles tūrē opjat izdzēru jūru,jā. Bija tā,kā vēl nekad nebija bijis. Stāvēju gaitenī pie loga (oho - pirmo reizi gaitenī pie loga) un runāju pa telefonu, kad no apartamentiem iznāca Aivars. Viņš aicināja uz glāzi šampja un tā jau nebūtu es, ja nebūtu piekritusi. Ieeju istabiņā, bet kas tad tur? Brālis Latgalis :D un vēl suns Sisī, un vēl viens pavisam neslikts indivīds. Sēdējām četratā, malkojām šampanieti, klausījāmies "Mailītes", smējāmies un runājāmies par Kreņķi. Tā,manuprāt, bija pati labākā vakara daļa. Pie tās pieder arī suņa staidzināšana ("Izvedīsi Sisī ārā?" kas izklausījās pēc "Kur tev ir miskaste? Man vajag Huba - Bubu izmest. - ārā un pie viena vari manu suni izvest":D),  mīļošana un apbrīnošana, jo vienkārši mīlīga viņa bija. Tā sēžot, mums pievienojās Linda un Agnese, tad džeki. Arī Viņš. Sasveicinājāmies, bet viss pārējais - no emotion. Pēc tam ieradās kkādas kuces, man tur palika neomolīgi, tāpēc salasīju savas mantiņas (t.s. pudeles) un devos uz Didī apartamentiem. Vienīgais,kas uztraucās par manu promiešanu bija latgalietis. Forši kaut kā. Dzērām Didī kabinetā un tad devāmies dejot (vienīgā reize,kad biju zālē), bet labāk nebūtu nebūtu gājusi,jo Viņš ļoti aizrautīgi dancināja Alisi. Nav jau tā,ka nepatīk, vai ne? Pēc tam dzēru vēl , aizgāja meitenes, paliku tā kā viena un man sagribējās būt galīgi vienai. Aizgāju uz virtuvi, iesitu pa ledusskapi (manuprāt, bukte nepalika, bet roka ir zila), apsēdos uz palodzes un sēdēju. Ilgi. Līdz sāka līt asaras un vēlme doties prom bija gandrīz nepārvarama. Pēdējo reizi TĀ raudāju pirms pusotra gada Diego dēļ. Vēlāk mani atrada Cunami un nodeva Didī gādīgajās rokās. Pēc tam tās kuces izrāva sprostu ugunsdzēšamajam aparātam, viss bija ar kodīgiem putekļiem, pēc tam tie nosēdās un mēs to visu vācām (vairāk jau Didī, bet es stāvēju un labi izskatījos). Pa starpam sanāca Franču skūpsts ar Pavasari(: Vakara noslēgumā bija forši - atkal sāku dzert un Misters M. atsūtīja sms,ka viņš cerot, ka viņi neesot par skaļu. Atbildēju, ka man poh,jo es dzeru. Un tad sanāca tā (pilnīgi nejauši:D),ka gāju ar viņiem dzert. Kristapa joki ir ļoti līdzīgi Viņa jokiem (laikam tāpēc Viņš Kristapu tik ļoti mīl), mistera M. prātulas bija neciešamas, Pavasars kā vienmēr jauks un Eizītis atplīsa (neticami,ne?). Ap kādiem 6iem man apnika un gāju gulēt. Tas gan ir apbrīnojami - es un nepaliku ar kkādiem, kurus es nevēlos, lai pierādītu sev un arī Viņam (jo domāju,ka Kristaps nevarēs nepateikt), ka neesmu neuzticama, jo kaut kas tāds, ar mani notiek pirmo reizi. Tā ir elle! Bet forši anyway, jo man ļoti gribas ticēt,ka arī šīs nav beigas.
Pašā vakara sākumā Aivaram bija laba atklāsme: "Pirms gada, tepat ballē es uzzināju,ka Tiņģerē dzīvo tik skaistas meitenes". Skills nepazūd(kachok) 
Labam vakaram, ļoti laba dziesma. Veltījums Kristapam.