piektdiena, 2011. gada 13. maijs

Lai, mazgājot, balti krekli atkal kļūtu viegli rozā, sekss,lai vienmēr ir vienā pozā![01.05.2011]

Nē, veiksmes taifūns, cunami, vilnis vai dajebkas tāds mani nav skāris. Man tik tā dziesma patīk. Gustavs nav sen dzirdēts,jo mans Mp3 palika mājās (skumīgsseja).
5diena bija fakina, cik vispār fakina var būt. Ar lauru bijām praksē un zini ko es no tā ieguvu? Tieši neko! Sapratu,ka tā ir vistīrākā laika izniekošana. Es uzskaitīšu, ko vērienīgu es paveicu: izlasīju Privāto dzīvi, palīdzēju atrisināt ntās krustvārdu mīklas, palīdzēju izdalīt brokastis/pusdienas, vadāju pacientus, uzpildīju ūdens pudeli, nomazgāju divus statīvus, sienas un skapīšus divās telpās, sienas vienā telpā, sarakstīju temperatūras un paēdu, bļad! Un to visu paveicu 10 stundās. Čakla,ne? Dirst gribas! Jutos tik morāli iztukšota un izbesījusies kā nekad. Rīt un parīt man no 8.00 līdz 23.00 šitā  jāčakarējas. Laime pilnīga! Kāds hokejs, skriešana, sekss vai šopings? Huiņa!
Mājās neaizbraucu. Vakar biju skriet ap dīķi un sapratu,ka tik īsi gabali nav domāti man.Vakarā cerēju,ka būs kāds, kas uzaicinās iet dzert vai skatīties hokeju,bet nekā. 5dien Misters M. atsūtīja uzaicinājumu uz pirti,bet tā kā nebraucu mājās, viņš saskuma,ka nebūs ņaukas. Nākamnedēļ iespējams kko sabīdīsim. Man jau gan ne pārāk gribas, bet tad jau redzēs. Ja piedāvās skatīties filmu, būšu spiesta beidzot noskūt kājas :D
Nākamnedēļ mājās braukšu noteikti, uz krekliem un hokeju iešu noteikti, bet vai 7dien skriešu, ļoti šaubos. But it's still possible.