piektdiena, 2011. gada 13. maijs

Let's get retarded! [28.04.2011]

Viņa dzer kefīru, bet viņa ice cold beer. Viņa ēd šprotes, bet viņa - garneles. Viņa grauž semkas, bet viņa - dateles. Uzmini, kura no viņām esmu es :D Es jūtos labi, nu tik labi,ka sāku gaidīt drūmo periodu. Pff, kāds drūmums,ja ārā +20, viss zaļš, drīz arī ziedošs, pati ziedoša un fire with fire.Kaķi drāžas, dārgumiņ!
Lieldienas bija jaukas. 6dien karinājos un pīpēju pīpi,7dien karinājos un dzēru pirtiņā, 1dien braucu uz Rīgu, sēžot uz autobusa trepītēm, un domāju par to,ka nevajag domāt. VISS BŪS! Pašlaik ir sajūta,ka viss ir tik tuvu - ballītes, mīlestība, darbs, vasara, eksāmeni, laime, dārziņš (Lauris :D), suns utt. BŪS LABINIEKĀ! Bet pats jaukākais jau ir tas,ka mēs nezinām, kas notiks tālāk. Vismaz es nezinu. Lapsas stiprā īpašība ir nevis intuīcija vai pareģošanas spējas, bet vērība un izcila atmiņa. Lūdzu nejaukt šīs lietas.
Prakse ir sūds. Pavisam noteikti. Boring un no action. Čū? Mulķis! Nav nekādu ziņu, nav arī redzēts simts, pati ziņu nedodu un acīs nerādos. Nezinu kā būtu,ja satiktu, bet tagad šķiet,ka tas ir pārsāpēts, pārdzīvots, pārsmaidīts, pārkņudināts. Esmu augusi un sapratusi,ka viņš ir foršs, bet laikam ne man. Es laikam laiku jūtu. No satisfaction, you know? Skrējusi ar' sen neesmu, absintu un zāli vispār neesmu lietojusi. Nezinu vai rīt braukt mājs, vai iet skriet ap Māras dīķi, meklēt ballīšu biedrus un iet vakarā dzert. Un tad mācīties un gulšņāt? Mana neizlēmība noved pie tā,ka nezinu vai krāmēt somu :D Katrā ziņā, neatkarīgi no tā,ko izlemšu - būs real fun and cool, and so on, barbie!