svētdiena, 2010. gada 13. jūnijs

"mums jāmācās pieskarties lietām, kas deg, neslīkt, ja dziļumā ved...


...un negulēt, ja nāk miegs." To pēdējo es tagad cenšos mācīties :D Vakar bija meitenītēm izlaidums. So cool. Tātad atmiņas par vecajiem, labajiem laikiem. Nostaļģija. Visas tik skaistas bija. Burvība, kuru neizdzēsīs neviens. Tajās pils sienās ir ierakstīts kas tāds, kas vilks atpakaļ mūžīgi mūžos.
Man beidzot ir sākusies vasara. Bioloģijas eksāmens ir uzrakstīts, tagad tikai jālūdz dievs/staņislavs/kāds cits visu varenais, lai mani rezultāti būtu piedienīgi un graujoši labi.
5dien biju uz Rigacity. Nopirku kleitu un noberzu kājas. Braucot mājās autobusā stāvēju kājās, jo bija piebāzts autobuss. Gandrīz noģību. Ceru, ka tas bija no neēšanas un noguruma, nevis no tā, kas saucas par rīta nelabumu.
Tātad vakrdienas ballīte. Forši padejoju un parunāju ar Igoru. Nebiju viņu satikusi, kopš viņa atgriešanās. Tas vīrietis mani kapā iedzīs ar savu nezinukālaitonosauc. Vīrišķību? Neatlaidību? Vīrišķīgo neatlaidību. Mēs viens otram esam piemēroti, jo esam tik nesaderīgi, ka ārprāts. Ir grūti, bet es joprojām esmu četri F: F-sone, Fun, Fearless, Female.