otrdiena, 2010. gada 1. jūnijs

Viss būs :D


27., 28., un 29.ajā maijā biju uz latv. val. konsultācijām, mēģināju korī un katrā ziņā diezgan boring. 29ajā uz skolu biju ar auto auto autombili :D No Kristas dabuju pīpi (mm). Vakarā bija parkā pirmā ballīte un tad nu pirms tam pīpējām, dzērām un jautrojāmies. Vēlāk gājām uz ballīti un atbrauca arī talsenieki, so bija diezgan gūd. Visas meitenes ātri aizgāja mājās, palikām divatā ar Zanīti. Dzērām ar Madženu un Ralfiņu un tā sanāca, ka viņi bija arī mūsu vakara nagla :D Madžena dejas apkārt man nevarēja nepamanīt. Vakars beidzās Vēsmās (šoreiz tās nebija Vēsmas 6, bet vienu stāvu augstāk) 5os no rīta ar zilumiem uz kakla un smaidu sejā :D Es jau teicu, ka viss būs :D Ievīte joprojām ponijā (party):D No rīta gan sakašķējos ar mammu, bet pohuj - mana dzīve, ko gribu, to daru.
30ajā biju uz starpnovadu dziesmusvētkiem. Vienkārši mmmmm. Tikai miegs nāca un pohas, bet tas ir nesvarīgi. 31ajā bija latv. val. eksāmens. Pakaļā.
šodien bioloģijas un matemātikas konsultācijas. Rīt matemātikas konsultācijas.
Stāsts par Madženu. Vakar džeks uz mani draugos skatījās, laikam cerēja, ka es skatīšos uz viņu/rakstīšu kko/or whatever, bet man taču galīgi pohuj. Vēlāk nomainīja profila bildi, kur viņš redzams ar suni, uz bildi ar Danu. Es rēc':D Abiem labi, tā teikt :)