otrdiena, 2010. gada 8. jūnijs

(rock)

Karoče tā. 6dien bija ballīte, summerfeeling tā teikt. Vakars sākās ar Didī un Agnesi, kā arī ar "Kalnlauku saldā" likvidēšanu :D Turpinājumā tika likvidēta glāze brāļu latgaļu izmaksātā šņabīša, tika pieskatīta Gita, tērgāts ar brāļiem latgaļiem un tā :D Vēlāk tika iegriezta ballīte (jau diezgan skaidrā prātā)ar Lindu un mazajiem Lindas brāļa draudziņiem. Smieklus (vismaz viltīgu smīniņu sejā) izsauca Zadiņa dejas ap mani un vēl citu indivīdu skatieni, kā arī Grīnberga izmisušie cenieni dabūt manu nr. un dejas ar Henriju - viņš bija tik jauks, ka iedeva man savus cimdus, kurus atdevu viņam tikai šodien :) Beigas bija diezgan negaidītas - mani bildināja Eizenbergs,ar Didī, Eizenbergu un brāļiem latgaļiem gāju uz treileri, bet šeku reku to bija aizņēmis pavasars ar dārtu, pēc tam ar Didī sēdējām uz estrādes ar kkādiem pāķiem un suni, ejot uz centru tiku saukta par lapsiņu (kāds brīnums, ka mani salīdzina tieši ar šo dzīvnieku) un bija tik vēls, ka jau agrs (pulkstens 7.00), tāpēc gājām uz dzīvokli un snaudām līdz 9iem.
7dien beidzot gulēju saulītē, mācījos bioloģiju un smaidīju, jo dzīve taču ir tik forša un kas gan man tagad nekaiš? Pēc gadiem būs bērni un problēmas, a tagad pajāt.
Vakar un šodien biju skolā, jo bioloģijā konsultācijas. Galīgs doch, šķiet, ka neko nesaprotu, bet es zinu, ka šķiet nepareizi.
Zini, cik forši ir patikt? Nu tik ļoti forši. Tā pašapziņa aug augumā un tāpēc tie vīrieši pievērš vēl lielāku uzmanību un man levels kačājas :D
I love myself :*