ceturtdiena, 2010. gada 23. septembris

manis pietiks vēl diviem Pavasariem :D

Tas laiīks tā paskrien. Nemanot. Gribas patēlot omceni un teikt, nē, dziedāt "Gadi skiren kā stirnas" :Dbet tiešām ir jau 4 nedeļa, kuru pavadu in da Rigacty. Liekas, ka vēl aizvakar bija sporta svētki, bet pirms nedēļas izlaidums. Kur tā vasara palika, es nezinu. Izkusa laikam.
Mums istabiņā ir dators (party). Es jūtu,ka atgriežos sociālajā pasaulē :D nē, es būšu inteleģentāka un teikšu,ka tagad esmu ieguvusi iespēju meklēt mātē googlē papildliteratūru par bioloģiju vai antomiju. Kā tad :D
Pagājušajā 6dienā rakstījos ar Agati un viņa man pajautāja, kā ar Madžiņu. Atbildēju,ka nekā,jo tā jau arī ir - abpusējs ignors 2 nedēļu garumā. Šo laiku veiksmīgi aizpildīja Diego,bet tas jau ir cits stāsts. Pirmdienā eju no Anatomikuma uz Origo un tunelī nāk pretī neviens cits kā Burnevica jaunskungs ar Kārklevalka jaunskungu. Pagāju viņiem garām, čau nepateicu, jo viņi mani pat nepamanīja. Iedomājos,ka tāāds liktenis - satikt kādu,kuru pat negaidīju ieraudzit.Nu labi - cerēju. Pēc sarakstes ar Agati, iedomājos cik jauki būtu saņemt no viņa kādu ziņu. Un ziņa nāca. Pavisam negaidīta, kā tukšs 21. maršruta autobuss 8os no rīta. Ar wtf sejas izteiksmi atveru sms un lasu,ka man jāņem labs garastāvoklis un draudzenes un jābrauc uz pirti. Pēc trīs stundu ilgas šaubīšanās, bremzēšanas un neizlēmības, Pavasars mūs abas ar Zanīti pierunāja braukt. Aizgājām līz piečai un jau pēc dažām minūtēm klāt bija arī Madžīņš. Aizbraucam uz pirti, tur tik daudz puikas - SIMTS :D un tikai divas meitenes - Ineš un Dīna. Puikas bija sākot ar Pauļuku, Čūbiju, Šnaiku, Boldriku un beidzot ar Eizīti(brīnums, ka viņš neatplīsa), Dainako, gavaru, Pavasaru, Aivaru ( viņš no manis nevarēja atraut acis visu vakaru), Bērzu (varen uzmācīgs un smecerīgs vīrišķis), Kārklevalkreini, janovu (pirts saimnieks+dartas patēvs). Viss sākās ar kāršu spēlēšanu un palēnu iedzeršanu un beidzās ar dejām un Madžiņu (mm). Jauks vīrietis. Mājās bijām 6os un diezgan lielā šmidziņā. Zanītei patīk DD,jo viņa laida ar pavasaru un tāpēc arī ierakstam tads nosaukums :D. Kārtējā lieliskā ballīte:)
ā, laikam manā dzīvē pastāv arī skola:D. 2dien bija pirmais kd anatomijā. Es ceru(ļoti ceru un lūdzu tos tur augšā) uz sekmīgu.
Anatomija man patīk un Brūvers ir foršs, bioloģijās var gulēt vai lasīt Joy un smieties ar terēzi, Terēze ir jauka un līdzīga Dārtai, angļu valodas pasniedzēja man nepatīk,jo pēc Grīvānes, viņas visas sucks un es šaubos par Circeņa orientāciju. Kojās man salst kājas,kafija jādzer melna,jo nepaņēmu pienu, ēdu ceptus kartupeļus,ābolus un kotletes.
Tagad jāsāk ģērbties un jābrauc uz anatomikumu.
Man ir mamma un gudra ir tā. Tas nevar būt :D

*Ieraksts tapa uz lapas jau 1dien,bet šeit pārrakstu tikai 4dienā. Ja Taņa neatņems datoru, tad taps vēl viens ieraksts :))