piektdiena, 2010. gada 24. septembris

one tequila, two tequila, three tequila, floor.

Tagad jau esmu nomierinājusies, bet pirms divām stundām biju gatava eksplodēt, uzsprāgt, ārdīties, nu vienvārdsakot - puņķi, asinis un pakaļas pa gaisu (noskaties Majoru Peinu un sapratīsi). Mani appisa. TRĪSREIZ. Tas pat ir vēl nepiedodamāk par to,ka man otrdienās 8os ir jāklausās bioloģijas lekcija. Bet par visu pēc kārtas.
Pēc 6dienas pirts Madžiņš man mašīnā teica,lai piezvanu viņam. 2dien zvanu un viņš saka,ka brauks uz Arēnu hokeju skatīties. man tāds nu jā,jā,jo gribēju braukt pie viņa. Bet tad sarunājām tikties 3dien un es nolēmu,ka tā būs labāk, jo pamācīšos anatomiju. Pienāk 3diena, esmu bijusi Olimpijā, nopirkusi tēju, citronu un diļļu čipsus, stāvēju kasē un atnāk sms no viņa, ka tiekamies 4dien,jo viņš ar kolēģiem brauc peintbolu spēlēt. Vēl sasmējos,ka viņš, nabadziņš, tik aizņemts vīrietis. Šodien,4dien, sēžu angļu valodā un viņš atsūts sms, ka mājās viņš būs ap 19iem. Pēc lekcijām aiztraucos uzkojām, paēdu, iztaisnoju matus un braucu uz cetru. autobusā iekāpusi zvanu viņam vai viņš ir mājās (pulkstens bija 19.25 apmēram). Atbilde: "Nē, mājās būšu ap 22iem, es skatos hokeju.." Ieie nikna un nosarkusi stāv autobusā un nezina ko darīt. It kā jau mana vaina vien ir- vajadzēja aizsūtīt sms un visu sarunāt iepriekš, nevis taisīt suprise, pappy. un es vienlaga esmu nikna. Izkāpu no autobusa, piezvanīju Zanītei, izkratīju sirdi, aizgāju uz Rimīti,nopirku cigaretes, sedēju pie Operas un pīpēju. Viņš laikam nesaprot,ko viņš palaižgarām :D Iespējams, ka tagad nāk atpakaļ visas tās reizes,kad appisu Diego, bet tā tas vīrietis neceļ līmeni manās acīs. Itin nemaz. Tagad ēdu čipsus, kurus pirku viņam un pat nedaudz ierēcu par esošo situāciju. Es nezinu vai tas no lielā sāls daudzuma, kas atrodas čipsos vai niknuma, bet man beidzot nesalst. Rīt ir studentu paradīze, tur kārtīgi izballēšos :)
Anatomijā dabuju 5 un 7, kas nav spīdoši,bet pirmajai reizei ir piedodami.
Un vēl - 6dien ir salidojums. Gribēsies redzēt viņa attieksmi,jo manējā būs tikpat silta kā atdzesēts šampanieties - būšu auksta, dzirkstoša,neatvairāma un apburoša. Kā vienmēr. Un lai tikai viņš atrod piemērotu un ticamu iemeslu, kāpēc man vajadzētu iet ar viņu dejot, kaut gan es šaubos vai viņš vispār piedāvās. Un labi,ka tā!!!
Es mīīīlu sevīīī, tīīīk ļotii:*