sestdiena, 2010. gada 9. oktobris

Gati, iedomājies cik mums būtu skaisti bērni?!

Šodien kkāds hihiņvakars. Visa diena tāda. Iesnas un kaklasāpe +/- jau pārgājušas un var atkal smieties. Vakar bija fuj Ieva, jo pirmo reizi neaizbraucu (nobastoju pareizāk sakot) bioloģiju un vēl nokavēju filozofiju. Anatomijā bija kd par roku,bet 15 minūtes man bija par maz,lai uzrakstītu visu,ko zinu par šo tēmu. Ieviņa labiņa, Ieviņa cenšas. Šodien arī tēloju apzinīgo (nu labi, tagad nē, bet vispār) un biju uz bibliotēku mācīties bioloģiju. Viena meitene teica savai draudzenei: "paskaties - bioloģija!!!", tādā izteiksmē, it kā būtu ieraudzījusi pēdējo mamutu (tā kā Ice Age II, kur kkādu mazu dzīvnieciņu mammīte saka saviem bērneļiem: "Skatieties - pēdējais mamuts!!!" Ai, nu es mīlu Ice Age un tas nekas, ja nesaprati joku :*).
Šodien paplašināju savu kulinārijas prasmi un gatavoju ēst kko kojām nepiedodamu - vārītus kartupeļus ar sēņu mērcīti (mm).
Kaut kad ātrāk iedomājos par tekstu: "Gati, iedomājies, cik mums būtu skaisti bērni?!" un sasmējos. Kas tur skaists,ja sadzimtu bars ar rudiem reperiem? yo! :D
Un vēl es katru minūti apbrīnoju Lindas talantu atveidot mani māsiņas tērpā - so cool. Tiešām tik jauki skatīties uz sevi (es izskatos labi) un sapņot, ka reiz pienāks diena, kad man būs krūtis :D Bet tas portrets tiešām ir iedvesmojošs un kalpo kā etalons (nevis e-talons, bet piemērs). Un pats labākais ir tas,ka es pati esmu sev etalons (rock). Labāk nevar būt un es jūtu spēku un tiešām esmu forša! Ir cilvēki,kas to spēj novērtēt. Piemēram,es :D Bet ko nu par mani. Labāk parunāsim par tevi. Kā tev patīk mans krekls?
[Skan Josephine - labum labas atmiņas:)]
Es esmu kādreiz teikusi,ka gribu uzrakstīt grāmatu? Ja nē, tad es to vēlos. Par sevi, vīriešiem, dzīves uztveri un savu būtību. Smejies,smejies, bet,kad mana grāmata būs blakus tādiem izdevumiem kā Kamasutra un Bībele, tad smiešos es. Es ironizēju, protams :)
Un vēl es šovakar smejos par savu psiholoģijas pasniedzēju. Joprojām par viņa orientāciju. Taņa ieteica sameklēt viņu draugos un paskatīties vai viņam ir sieva/draudzene/draugs (devil):D
No sevis negribējās skatīties, tāpēc Sintija paskatījās un rezultāts tāds → viņam ir gredzens uz zeltneša,bet sudraba, so vai nu viņam nepietika naudas zelta laulību gredzenam, vai arī viņš nav precējies, bet nēsā gredzenu uz tā pirksta. Bildēs nav nevienas sievietes,kas varētu būt potenciālā draudzenīte. Un kas ir ļoti pārsteidzoši un dīvaini - nav pat vīriešu :D Tikai viņš viens pats. Bildes gan tādas labas - ceļojomu bildes no Romas, Parīzes, Tallinas utt., tātad viņš vai nu ļoti labi pelna, vai arī viņam ir KĀDS, kas apmaksā visu to (ieskaita kontā, tā teikt::D)un viņš ir kāda draudzenīte :D Taņa ieteica uzaicināt uz randiņu, lai pārliecinātos par viņa orientāciju. Tā nu esmu nolēmusi piedzerties un pavedināt viņu :D nu labi,nē.
ā, jā - mums šodien apkuri pieslēdza (party), bet siltumu vēl nejūt :)
Es tagad klausos mp3, rakstu blogu un metu pāriangļu valodai, kas ir pain in my ass, jo nahuj jāzin,ka amebiasis ir infection with Endamoeba histolytica? Un arī bioloģiju nemācos, bet es saņemos, pabeidzu ierakstu un (at)sāku kļūt apzinīga & labiņa :)
Vēl tikai: "Ja man būtu suns, sunim kucēni un kucēnam savs mājdzivnieks, tad TAS būtu Sids!" Kā jau teicu, es mīlu Ice Age :)
For me you're beautiful♥
un,jā, man atkal ir sirsniņmānija. Šodien pat uz rokas tapa :)
Tik daudz notikumu vienā dienā. Neslikti :)