svētdiena, 2010. gada 3. oktobris

Rehab.

5dien bija slavenā Studentu paradīze. Ar Zanīti iesildījāmies pirms tam ar vienu maziņo pie Olimpijas, tad paķērām vēl pa vienam un devāmies uz ballīti (sound like bomži,huh?). Mums pievienojās Zane un Ilze. Vakars izskatījās apmērām tāds --> Ēnas, kkur vazājāmies, little bit komiņa, Musiqq - ritīgi ārdījāmies un dziedājām, Gacho - dziedājām līdzi vienīgajai dziesmai,ko zinājām (oo bļāāā :D) un smējāmies par mazajiem reperiem,kas domāja,ka esam baigi krutas, yo, ka gribēja mūs nokoļīt,yo, pīpēšana, piekusums, vazāšanās, šampanieša likvidēšana, Aisha - kkāds portugālis, vārdu neatceros, kas,ja nemaldos, iegūst godpilno 13. vietu manis skūpstīšanā :D, dejoja labi un ne tikai dejoja (devil), pieci no rīta, stundu ilgs ceļš uz centru no Arēnas, brokastis Hesburgerā, kojas 7os no rīta. Ir būts labākos pasākumos,bet arī šitam nebija ne vainas.
9os no rīta jau man zvanīja Kikī,ka pēc stundas jābrauc. Aizbraucu uz mājām, pagulēju un jau drīz atkal posos uz nākamo ballīti - salidojumu. Tāāāāds prieks atkal visus satikt. īpaši jau vienu (mm). Viss sākās ar kolektīvo pīpēšanu ārā, kas turpinājās ar dzeršanu, dejām, uzaicinājumu pīpēt divatā, dzeršanu un dejām, nevainīgiem skūpstiem un smiekliem,acu skatieniem un kniebieniem dibenā un jau atkal "es vienkārši izskūstu tevi atceroties". Jā,mazo draudziņ, tu domā pareizi. Stāsts ir par veco,labo, nemainīgi jautro, jauko, mīļo, interesanto un mūžam smaidīgo Tenoru (mm). Un mani (un šķiet,ka viņu arī nē) nemaz neuztrauca tas,ka viņam ir draudzenīte. Un tas viņa skatiens - tik dziļš, nenopietns,bet reizē daudzsološs un bēdīgs. Tas skatiens ir vienmēr, kad mani satiek.Arī janova pirtī. It kā  meitene sēž blakus,bet tomēr acis nemelo.Es jau ātrāk rakstīju,ka ja būs lemts mums būt, tad būs, ja nē, tad nav ko  raudāt. Viss būs labi. Ir jau labi. Es to jūtu :)) Un tu atkal iemīlies, tas nekad nepāries.
7dien bija mana diena un jau ballītē saņēmu daudz bučas un tika dzerts par mani. Es jau gan pati uzprasījos, lai paceļ glāzes, bet arī tas skaitās. Aivars divreiz roku noskūpstīja, kas liekas tik smieklīgi. Vecais kārumniek, mēs vēl parunāsim :D Mājās bijām ap kādiem 7iem no rīta un sanāk tā,ka divas naktis negulēju. Divdiennieks :D
1dien vakarā biju ar Zanīti Pankūkās dzert. Kapučīno :p. Viņa uzdāvināja pledu,kas ir silti &jauki :) Nopirku biļeti uz Prāta Vētru un Zanīte laimēja ceļojumu uz Stokholmu un pats jaukākais ir tas,ka viņa mani ņem līdz. 5. novembrī braucam (party).
Salidojumā jutos diezgan appista,jo Madžiņš vispār izlikās,ka mani nepazīst/neredz/ ir vienkārši idiots. Bet 3dien saņemu sms,ka viņš vēlas tikties. Gribējās jau patēlot mazo devil un atriebties, bet tomēr piekritu. Vakarā aizbraucu pie viņa, noskatījāmies, hokeju (mazuļi vinnēja ar 13:3(rock)), ekstrasensu cīņas, filmu Knight and Day un tālāk sekoja dažādas lietas,kā "kolāžu līmēšana" un "šarādu minēšana" :D Tā sanāca,ka paliku viņa apartamentos visu nakti. Upsī deizī :D Viņš nav jaukākais cilvēks,kuru esmu satikusi, bet mums patīk vienam otra pieskārieni un no tā izrietošās sekas (giggle).
Skolā viss ok.
Mājās kaķīši galīgi mīļi.
Kakls sāp un kkāds klepus,bet esmu cmukiņa dūdiņa un life goes on (rock)