pirmdiena, 2010. gada 4. oktobris

Kā mammai iet?

Baigi dīvainīga sajūta. Tāds miers un līdzsvars reizē. bet tomēr arī diezgan liels negribis un nespēks. Bet nu tomēr.

Ir pagājuši apmēram 7 mēneši no tās reizes, kad pirmo reizi spēru kāju Krūziņos. Un es nezinu vai tā vieta, vai laiks, vai es pati, bet esmu kļuvusi tāda nu... nekontrolējama. Un šoreiz es pat nerunāju par alkohola lietošanu milzīgos daudzumos vai pīpēšanu līdz nelabumam, bet gan par to, kas sākas ar V un beidzas ar īrieši. Un ar lielo burtu tāpēc,ka viņi ieņem lielu lomu manā dzīve un es pat baidos,ka ļooti lielu.
Tātad. Viņi ir bijuši vecumā no 16 līdz 23 un kopskaitā 13. jā, tu nepārlasījies - velna ducis. nav tā,ka es būtu ar viņiem visiem gulējusi (tad tas nebūtu normāli), bet gan flirtējusi, dejojusi un skūpstījusies. Ko var darīt,ja patīk? Man šodien negribas mācīties anatomiju,tāpēc atļaušu ielūkoties pa mazu spraugu manā izpriecu sarakstā :D Nē, drīzāk pierakstīšu,lai neaizmirstas :D

1. T.Z. pirmais vakars Krūziņos, pēc kora ballītes.
2. H.B. - pirmais vakars Krūziņos (jā, divi vienā vakarā)
3. K.N. - ballīte skolā
4.K.C. - šis punkts atkārtojas vismaz..hmm...ļoooti daudz reizes un atkārtosies vēl ilgi (mm)
5.Edgars B. - Žetonvakars
6.Jānis G. - kkāda Krūziņballīte
7.M.B. - pirmā ballīte parkā
8.I.E. - mans piengaldiņš vasaras sākumā
9. Aidzis - Zanītes izlaidums
10.L.S. - Dundagas parka ballīte
11.R.S. - Dundagas parka ballīte(tas pats vakars)
12. M.B. (nav tas pats, kas 7ajā punktā) - Dundagas pirts vasaras beigās
13.Portugālis- Studentu paradīze
Un zini - man ir tāda doma,ka es apstāšos pie šī magic number, jo tas sāk izklausīties pārāk vaļīgi.
Es tiešām sākšu piedomāt pie savas uzvedības, jo negribu, lai mani salīdzina ar tādām ņaukām kā alise, inese, rūdžš un citas.
Un es sākšu mācīties. ļooti nopietni. Jau tagad. Un beidz smieties, es to tiešām varu. Tu vēl redzēsi.
Tā kā dzīvo prātīgi,mazo draudziņ un es darīšu to pašu :*