svētdiena, 2011. gada 16. janvāris

piezvaniet draudzenei Drosmei.


06.01. aizbraucu uz Rīgu, noliku psiholoģiju, aizbraucu savācu savu Mobilā reportiera maiku un braucu mājs.
08.01. gājām pie tantes uz dz.d. - čiliņā dzēru vīnu, sēdēju pie kamīna un tēloju ieinteresētu apkārtesošajās sarunās. Man sanāca.
09.01. - 11.01. neko nedarīju, atpūtos, skatījos filmas, sēdēju dr.lv (kāds brīnums) un so on.
12.01. - aizbraucu uz Rīgu, aizgāju uz klīnisko aprūpi, paklausījos par klizmām, vakarā aizbraucu pie Kitijas, nostāvēju Narvesenā 3 stundas, ritīgi vēlu aizbraucu mājās.
13.01. aizbraucu uz pirmo palīdzību, nogulēju kojās, vakarā aizbraucu uz Olimpiju. Taņa domā,ka man ir draugs.
14.01. aizbraucu uz filozofiju, ceru,ka noliku, aizbraucu uz kojām, palasīju, vēlāk posos uz hokeju. Aizbraucu uz Arēnu, skatījāmies hokeju, pēc tam paņēmām pa kapijai, aizbraucām uz manām kojām, paņēmām šmidziņu, aizbraucām uz Vecrīgu, aizgājām uz pelmeņiem ieturēties, tad dzērām visādos tumšos nostūros, staigājām pa klubiņiem, dancājām, ap 5.40 gājām ar savām izdancotām kājiņām uz mājiņām (nu labi - uz pieturu). Kojās biju ap 6iem, aizgāju gulēt, ap 8iem zvanīja Diego, ap 8.15 cēlos augšā un braucu uz auteni. Vakar visu dienu staigāju tāda pusmigusi, bet gulēt negāju,jo zināju,ka nevarēšu piecelties. Devos, nē, bet traucos pie miera ap 21iem,jo ritīgi acis lipa ciet. Krūziņos bija ballīte, bet tā kā Didī ir slimnīcā un es jau 5dien dzēru, tad uz šo ballīti nedevos. Parasti man neviens neprasa vai būšu, bet vakar paprasīja veseli divi :D
šodien arī neko jēdzīgu neesmu izdarījusi, bet kā i tā i. Varbūt nolādēšu kādu filmu un paskatīšos.
Es nedaudz ienīstu Tenoru, jo viņš aizņem pārāk daudz manu domu. Nepatīk man tā.
Rīt būs atkal jauna diena (: