ceturtdiena, 2011. gada 27. janvāris

но а мы считаем что это ахуйен.

Skan Gustavs, mati izmazgāti, mīksti, smaržīgi, tikai tāds pavēss. Vecie logi dara savu - pa šķirbām un spraugām (es zinu,ka tas ir viens un tas pats, soo ej nahuj) nāk vējš, aukstums, trokšņi un ,jā,  tie labumi ir kaitinoši. Tad nu esmu satinusies pledā, (tomēr rokas un deguns ir manāmi nosaluši) slinkums iet vārīt tēju, kaut gan zinu,ka tad būtu vēl siltāk. Kaut gan... šobrīd es salstu arī iekšēji, un tam tēja nepalīdzētu. Ai, stulbi kkā sanācis. VISS sanācis stulbi. Viņš laikam ir kopā ar savu draudzenīti, jo draugos viņam rakstīts "TU" (yeah, I know, ka šis ir kā pamatskolā: "Viņš man iesita-es viņam patīku") un viņai arī kkādi sirdi aizgrābjošie teksti. A man pajāt. Kā ir pajāt pa Jāņiem. Jā, man ir tāds mazais bēdīgais susliks saritinājies pakrūtē, bet tā jau saka, ja vienas durvis aizveroties, atveras nākamās. Es pieņemu,ka viņš ir manas aizvērtās durvis. Jā, nav jau teikts, ka aizvērtas durvis pēc tam nevarētu atvērt. Var, bet negrib. So, ņem savu mazo, neaptēsto draudzenīti un drāz, cik uziet - man pajāt, jo tu tāpat esi nenobriedis, diezgan sekls, vienmēr kōmā esoš bērns. Tici man, es varu dabūt simtdivsimt reižu  jaukāku, jautrāku un visādā citādā ziņā LABĀKU vīrieti par tevi. Pedōd, jo kopš šīs dienas tava vieta manās domās aizņems ļoti minimālu daļu, ja vispār aizņems. Es esmu atvērts, kad gribi tad nāc, kad gribi - ej prom. Jā, jā, jā. Un tagad skan tādas labas dziesmiņas un man ir pacēlies garastāvoklis. Rīt braucu pie Didī un būs tāds mmmm labs vakars, es zinu to, jo tā ir vienmēr, kad esam kopā. Likvidēsim tēva krājumus un būs tik silti & jauki, žēl tikai, ka Lauris nespēlēs hokeju pa tv, tad būtu vēl siltāk & jaukāk :D Vēl mazliet un es zināšu vairāk kā drīkst (mm) Jā, man ir labi. šodien noskatījos Ice Age un dienas citāts: "Izmiršanu varēsiet spēlēt vēlāk." Vot tā ir mana filma. Man nekad neapnīk skatīties. Cool, indeed (:
Tagad man ir doma iet gultā, siltumā, lasīt grāmatas par pašiedvesmas treniņu un kkā tā :)
Dzīve laikam tomēr ir skaista *
Ak jā, man arī šite tik ļooooooti patīk, ka nu jā, ļoti patīk :D Tas tev, mazā kuce ^-^
I hate that bitch so much,that If I had a gun with 2 bullets and I was in a room with Hitler, Bin Laden and her, I would shoot her twice AND It's not that I hate her. Let's say - if you were on fire and I had a water, I'd drink i. Jauku dzīvi un kaut tev sadzimtu bērni. TAGAD :D