otrdiena, 2011. gada 15. februāris

Viskijs - izsaka vairāk vārdu kā rafaello.

Sēžu kojās, dzeru kapiju, bulkas gan nav, sēžu satinusies pledā, blakus guļ žurnāli "Ir" ar šķelmīgo Fredi uz vāka, slimais "Cosmopolitan", kuru lasu tikai tāpēc,ka māsa iedeva (pati tādu sekluma kalngalu neņemtu:D), "Lilit" - manuprāt, saturīgākais bābu žurnāls Latvijā, "Playboy" ir otrs labākais, bet vīriešus laikam par bābām nedrīkst saukt, bet reizēm šķiet, ka manī ir vairāk vīrišķības, džentelmeņa cienīgas uzvedības un drosmes, kā dažos labos testosterona pildītajos īpatņos.
 Atgriežoties laikā varu teikt, ka esmu dzērusi 5as nedēļas nogales no vietas, kas, manuprāt, ieņem pirmo vietu manā dzērājas karjerā ilguma ziņā (nepārproti - es nelielos). Nākamnedēļ būs 6tā, bet pēc tam gan nekādu ballīšu plānu man nav.Pagaidām.
5.02. bija Agates un tad nu nācās atzīmēt ar ūdenspīpi, salātiem, šampi un tērgāšanu. Sēžot un dzerot ar Zanīti nolēmām doties uz krūziņballīti - sarunāju naktsmājās, šoferi un devāmies lustēt. Lai ballīte būtu pavisam laba, bija vajadzīgs grādīgs stimulators. Piestājām tankā, bet tā kā bija 22:09 un mans purniņš nebija pazīstams, tad sūdi rallā palikām bez kārotā šampanieša, kas palika stāvot plauktā kā divi nosaluši naktstauriņi uz Čakmarijas ielas stūra ap 23:36 piektdienas vakarā. Aprobežojušās ar Orbit košļenēm un karstu kafiju, ar uzmestu lūpu gājām prom. Pēc tam bija doma zvanīt šnaikam, bet no dārtas uzzināju,ka viņš nav DD un tad ar vēl vairāk uzmestu lūpu devāmies uz dzīvokli. Dzīvoklī atradām tantes krājumos šampanieti "Bosca" un tika pieņemts lēmums to iztukšot, bet no rīta nolikt vietā citu. Iztaisnojušās un diezgan jautrā prātā devāmies iekarot vietējo ballētavu. Ārā lija, bet es ar savām kurpītēm diezgan veikli izlavierēju starp peļķēm. Tur paņēmām vēl pa diviem šotiem, sākām dejot, smiet un ālēties un bija tiiiik forši. Kad ieraudzīju,ka ir ieradies Misters M. no Tallinas ielas, sasmējos. Savu Tenoru nesagaidīju,jo arī viņš atradīs in capital city, bet es neskumu ne brīdi, jo Henrijs prata novērst domas ar dejošanu :) Mister M. visu vakaru pavadīja sēžot, dzerot aļākus un tērgājot, man veltot tikai čau un vienu saskandinājienu :)
Nedēļa pagāja kind a mierīgi. Eju uz savām jogām un pilatēm, ēdu salātus, cenšos mācīties, stāvu Narvesenā (Pjotram tas dikti patīk:D), vazājos pa veikaliem un tā. Kojās esmu ļoti maz, kas mani apmierina nu ļoti, jo šīs man nav nekādas mājas. 4dien visu dienu nosēdēju kojās,jo mācījos fizioloģiju. Kko jau samācījos, bet nezinu vai pasniedzēju mans sniegums apmierināja. 5dien braucu mājās ar Gati. Bija nenormāli saputināts un tāpēc viss notika ļoti lēni. Viņš prasīja Klāvam un Ilzītei vai viņi neprecēsies. Kad viņi pateica nē, tika izteikts piedāvājums man precēties ar viņu. Tas nebija kā klasisks bildinājums ar nomešanos uz ceļa un ar rokā izstieptu gredzenu samta kārbiņā, bet gan kā abpusēji izdevīgs piedāvājums. Aiz aprēķina, tā teikt. Uztaisītu pārāko piedzeršanos un izēšanos kāzās un nākamajā dienā pēc pohu izgulēšanas aizietu pie notāra un šķirtos kā draugi. Plāns ir labs, jā. Talsos tika nolemts braukt paārdīties ar bembi pa lidlauku, jo līdz autobusam bija stunda. Viss beidzās ar mašīnas stumšanu 40 minūšu garumā, nenormālā vējā un sniegputenī. Biju parsalusi un diezgan dusmīga:D Labi, ka vāvere vēl bija silta. Gatis nosprieda, ka es pie visa esmu vainīga, jo, kad braucām iekšā, es teicu,ka nestumšu viņu. Redz,ka stūmu gan :D
6dien bija mana hūda ballīte. Ap 21iem gājām pie Natašā - skatījāmies titāniku un dzērām. Pēc tam gājām uz ballīti. Madžens jau noriebās pirmajās minūtēs, jo laikam uzskatīja,ka esmu viņa īpašums. Nē, runčuk, es nekad neesmu bijusi un nebūšu tava. Uz ballītes beigām sēdēju viena, dzēru ūdeni un pienāca Diego. Sēdējām, tērgājām par Rodrigo, Montu, dzīvi un Freimani. Tik silti.
Šodien ar Dī, Jirgu un ķazi devos uz talsiem, kur pārsēdos pie gata un turpināju ceļu uz Rīgu. Caur jelgavu. Bija kind a romantic - ledus skulptūru festivālā atrasties ar klāvu un gati :D. Es nezinu vai tas bija nopietni domāts, bet no gata dzirdēju tekstus, kā "Ieviņa gan būtu forša draudzene - nenīd, atļauj pīpēt mašīnā utt" , tad bija teksts par to,ka jāatrod skaista un gudra meitene, kas pelnīs vismaz štuku un tad būtu forši un pēc dažām minūtēm tiku nosaukta par skaisto un gudro. Sagadīšanās? I don't think so:D Jā, tagad man jāmeklē cits šoferis, jo viņš savu LU pabeidz, tagad dzīvos Talsos, bet mēs tiksimies tad, kad viņam būs slimi bērni, es strādāšu bērnu slimnīcā un viņš bērneļus nodos manās gādīgajās rokās:D Mans skills nepazūd (kachok) Un vēl tika uzsvērts, ka ja mēs nekad nebūtu tikušies es 1. kārt nebūtu stūmusi mašīnu, 2kārt es nebūtu bijusi uz ledus skulptūrām un 3kart es neuzzinātu, ka viņi abi ir kļūdas :D
Šovakar sapratu,ka mani visvairāk pasaulē kaitina Taņa, bet par viņu negribu rakstīt.
Skan Robijs un nevaru saprast - iet uz dušu, lasīt žurnālus or smth?
ā, rīt ir visusvēto mīlētāju (drāzēju) diena. Kādi ir mani plāni? No rīta anatomija, tad kojas, tad pilātes un visbeidzot mikrobioloģijas lekcija. Un tad? Ja nesaņemšu nevienu kaisles pilnu uzaicinājumu mīlēties kailiem pie Mildas kājām vai pavadīt vakaru nedaudz romantiskāk par sēdēšanu kojās, tad slīkšu mikrobioloģijas un angļu valodas skavās (sex) Domāju,ka neslikts plāns.
Un šitik garš ieraksts sen nav bijis, ja vispār ir bijis. Aiiiii, es taču atkal pīpēju johaidī. ko misters K. teiks? :D Un vakar es pamēģināju elektronisko cigareti, bet pamēģināšana nesakitās, vai ne? Bet vispār man tas ir jābeidz. Ir taču jābūt gudrai, mundrai, veselīgai, sportiskai, smieklīgai, ar mēru dzerošai, nesmēķējošai un visādi citādi foršiņai,mcā, kura turas rāmjos, māk pateikt nē, bet turpina valdzināt un kaitināt vīriešu (iz)dzimumu. Tas, kas tika ierakstīts iekavās, nav jāuztver nopietni. Vai arī ir. Es esmu svari,tāpēc mūždien svārstos, bet tā jau parasti esmu izlēmīga. Vai arī neesmu :D Jirga man nopirka auskarus - viens ir "yes" un otrs "no"  - tik ļoti patīk, jo atbilst manai būtībai (:
Lāb' i'. es dodos izmazgāties un tad gulēt (hug). Dzīvo prātīgi un pasveicini mammu no manis (: