ceturtdiena, 2011. gada 10. februāris

i'm fine bitch, fuck you too.

* Kārtējo reizi ieraksts tapa uz lapas, vismaz pirms nedēļas, bet tagad tas ir arī šeit.
Man i' lāb'! Rītīgi, ritīgi :) 28ajā aizbraucu pie didī. Gājām 4km uz veikalu un tad atpakaļ. Ap 22iem sākām taisīt vakariņas un runājām, runājām, runājām. Viņa izkratīja man savu sāpi, es viņai savējo un palika labāk. Aizbraucu pie viņas un jau pa dienu sākām likvidēt tēva krājumus. Dienas veikums bija apmēram 1,5l uz 4iem (kachok) :D Galvā deva ne pa jokam un viena no mums korķēja (tā nebiju es:D) un tad nu nācās negulēt visu nakti, jo kādam vajadzēja viņu vākt, bet es kā laba (nenormālīgi labiņa, jaukiņa, gādīga un vispār... neņem galvā (ņem mutē), bet lasi tālāk, jo tu jau tāpat zini, cik forša es esmu, vai ne?) draudzene paliku nomodā. No tās kandžas nepaliekot slikti - jā, es redzēju :D Nākamajā rītā es devos mājs ar daba autobusu. Smirdēja kā nārai kājstarpē - pēc zivīm, bet es tiku pa velti gandrīz līdz mājām. *Tagad skan "don't say you love me, don't say you need me" - man patīk.
7dien man jau bija jābrauc uz Rīgu, tāpēc cēlos ātri augšā un sāku kravāt mantiņas, pus16os braucu un, iekāpjot autobusā, sašokējos, jo viss bija pilns :o Slimie studenti atraduši īsto laiku, kad braukt uz skolu :D Vakarā aizbraucu pie kitijas uz narvesenu, papļāpāju, nopirku paiciņu un tā. 1dien sadabūju visus parakstus ieskaišu grāmatiņā, biju uz anatomiju un mikrobioloģiju un sāku pamazām atgūties pēc pusotra mēneša ilga gaļaka :D 2dien pamodos ar sms no Mistera K. (sauksim viņu tā, jo esmu sākusi cenzēt savus ierakstus) - ko es darīšot vakarā un tā. Vārds pa vārdam un sarunājām tikties pus22os pie Radisson blue. Saposos un devos ar 5to trolejbusu piedzīvojumos. Atnāk sms,ka viņš tikšot tikai 22os. Tad nu braucu līdz briāna ielas pieturai un devos uz Arēnu, jo tur mans draudziņš strādā. Ārā lija, man nebija lietussargs un jutos tāda nedaudz appista :D Pēc 22iem viņš bija klāt, viņš mani noskūpstīja un tad es sapratu,ka būs labs vakars. Un tā arī bija! Paņēmām taksi, aizbraucām līdz veikalam nr1, nopirkām divas pudeles vīna, tad devāmies uz viesnīcu. Es biju vairāk sapriecājusies par iespēju pabūt tādos apartamentos, nekā būt kopā ar viņu :D Istabiņa bija 23. stāvā ar TĀĀĀDU skatu pa logu, ka tirpiņas joprojām skrien pāri mugurai. Visa Rīga pie manām slaidajām (nu vēl jau ir tādas stampiņas, bet, kad nopietnāk sākšu skriet, tad gan būs glītas) kājām. Un arī viņš pie kājām (mm) Dzērām vīnu,tērgājām, skatījāmies Knight and day (jā, to pašu, kuru kopā ar misteru M. Tallinas ielā:D), tad sākām līmēt kolāžas un spēlēt šarādes un ap 3iem gājām gulēt. It was so romantic (mm) Vienīgais mīnuss bija tas,ka man bija slinkums iet uz jogu un negribējās celties un anatomiju, jo viņš, svimpis, palika guļot. Šodien vakarā viņš man zvanīja un prasīja vai nevēlos atkārtot. It kā jā - ar viņu kopā ir daudzreiz (vismaz sešreiz) foršāk nekā kopā ar divām rudām topošām ārstēm, bet no otras puses - es gribu izgulēties un man vajag atpūtu no viņa siltajām rokām un brūnajām acīm + viņš nedrīkst pierast pie manis, jo tas labi nebeigtos (:
Jauks viņš ir, jā, nudien. Bet... es nevaru nedomāt par Tenoru. Viņš nav kopā ar to mazo... khm.. vārdā nesaukšu, tas ir par visiem 200%, bet ko viņš domā, grib, sapņo and so on, to es zinu tikpat daudz kā termodinamikas likumus (tātad nezinu).
Un Sintija šķiet iemīlējusies, jo viņa hihina un forši kkā:)
Šitā dziesma tāda laba šodienas dziesma. Es eju gulēt un tu sasedz savu vāveri, lai neapsaldējies :D