otrdiena, 2011. gada 22. februāris

sirds vietā spoguļbumba griežas.

Hei, dīdžej!Uzliksi šito? Šodien man ir tik ļoti labi. Nu ļoti,ļoti. Iemesls? Vakar bija manām meitenēm lielais 20. gadu kodiens. Uz dd tiku ar tanti un dzīvoklī pabeidzu saiņot dāvanas, kad, man par lielu pārsteigumu un neizpratni, telefona displejā iemirdzējās zvans no boldrika. Izrādījās,ka zvanītājs bija neviens cits kā Viņš. Mī šokā, es i beigts un šī pagalam :D Tika izteikts piedāvājums braukt uz kkādu pirti, bet tā kā man bija citi plāni, tad piedāvāju vēlāk pievienoties man. un pusvienos Viņš ar vēl trīs purniņiem bija klāt. Viss, kā vienmēr, sākās ar dejām, kas pārauga par krekla likšanu biksēs, šampja attaisīšanu un tukšošanu, skūpstiem, smaidiem, kodieniem, jokiem un, lai cik slimi tas neizklausītos, ar sejas laizīšanu :D cūkojāmies ar dipī mērcīti :D Beigas bija tādas aprautas, jo viņš man piedāvāja braukt uz pirti, es atteicos, viņi aizbrauca. Ai, bet pajāt! Bija forši. Šodien autobusā smaids līdz uzacīm un nabiņai :)
Bet ballīte kopumā bija ellīgi forša vairāku iemeslu dēļ. Ne tikai tāpēc,ka bija Viņš. Tur bija Didī, kas vien jau ir nenormāli labi, ar savām E meitenēm, kas ir nenormālīgi smieklīgi, viņas mamma, kas ir caurcaurēm forša,bija pat nierliņš, kuru laikam nebiju satikusi kopš izlaiduma, Mārcis un Lindas draudziņi, Lindai brālis, kam bija kauns par māsas izdarībām, tad vēl "ja tikai uz mani tu paskatītos", daudz dipī mērcītes ar dārzeņiem, banāni, rosols un šmīīīgāāā. Vot tādas ballītes man patīk (:
Esmu gulējusi tikai trīs stundas, tāpēc baidos,ka ir pienākusi piedziedājuma vieta un es došos, nē bet traukšos pie miera:*
P.S. Esmu tik ļoti piedūrusies Gustavo dziesmām. Tie teksti ir tik labi. Man ar tiem pietiks gadam - profila tekstus varēšu mainīt bieži. Par ko es runāju? Nu, piemēram, man ļoti patīk šis: "līdz beigām tikpat tālu kā no zvaigznēm līdz Teikai"'un šis: "Nu kurš tad nezin to,ka viņš ir optimists un viņam iet no rokas arī jobtvai - VISS", tad vēl viss veiksmes taifūns ("izprast šādu veiksmes taifūnu ir kā omai apgūt, teiksim iphonu", "lai mazgājot balti krekli, atkal kļūtu viegli rozā, sekss lai vienmēr ir vienā pozā" u.c.), arī "nē, nu naiss - viņam neesot svinamais" un "sēžu uz palodzes, čaloju ar minkām", un vēl daudzi, kas manās smadzeņu krokās nav iespiedušies tik dziļi, lai tagad varētu atreferēt.
P.P.S. "Bet diez vai Visumam uz to sacelsies"(Gustavo.)
P.P.P.S. Vakar uzrakstīju mesidžu Tenoram. Viņš ilgi neatbildēja, bet vēlāk, kad jau domāju par gulētiešanu, saņēmu ilgi gaidīto atbildi. Īsumā ---> ieie ir galīgi sapriecājusies(:
P.P.P.P.S. Man vajag iemīlēties! Endorfīnu un citu vielu ietekmē, kas izdalās, kad cilvēkam ir iemīlēšanās stadija, dod man tāāāādu enerģiju, ka esmu gatava darīt daudz un esmu spējīga izarīt daudz. Bet šīs vielas mani nav skārušas jau pusotru gadu, tāpēc nevaru pateikt, kā es reaģētu tagad. Varbūt tēlotu orangutānu?:D
Man pārāk fakini daudz jāmācās, bet nāk miegs un nevaru sakoncentrēt savu domu uz mācīšanās procesu. Redzi? Es jau rakstu kuro P.S., lai nebūtu jāmācās par spirohetām un aktinomīcēm. Mirsti, mikrobioloģija!
P.P.P.P.P.S.
NEKAD:
*nekutini mani
*nedejo ar citiem
*nedejo tāāā
*nekod man
Ko tad es drīkstu darīt? (: