trešdiena, 2011. gada 6. jūlijs

Alex!Alex! Who the fuck is Alex?

He is nice, sexual, good looking German guy. It's too complicated, you know? Vakar saņēmu pirmo vēstuli no viņa. Likās tik skaisti, bet no otras puses - kāpēc viņš to nepateica šeit? Iespējams varēja būt citādāk. Viņš rakstīja,ka būtu vēlējies pavadīt vairāk laika ar mani. Isn't this nice? Of course it is! Mēs runājāmies par ģimeni, par plāniem, par pagātni. Viņš ir interesants. Māsa prasīja vai man latvju bāleliņi šķiet pārāk bērnišķīgi. Jā, varbūt. Bet es nezinu. Nezinu,nezinu,nezinu. Tas ir visfakinākais vārds,kurš pār manām lūpām veļas pārāk bieži. Es prasīju, kā viņš jūtas un viņš atbildēja,ka labāk, bet vienalga iekšā esot savāda sajūta. Pasaki,ko tas nozīmē? Man šķiet,ka nav tik viegli satracināt 30gadīga vīrieša pasauli un sagrozīt galvu. Bet es tiešām kļūdos? Kad jautāju par to,kāpēc viņam nav draudzene, Alex atbildēja,ka visām ir problēma ar to,ka viņš tik daudz strādā un ceļo un,ka iespējams viņš nav saticis to īsto meiteni. Visā tajā,ko viņš teica,es saskatīju kkādu sakaru ar mani, bet tikpat labi ir iespējams,ka es to visu sapratu tā,kā to gribēju saprast. Ir jau labi. Ja nav īsti labi,tad es zinu,ka būs. Viņš ir burvis - viņš pamodināja tauriņus manā vēderā (: