piektdiena, 2011. gada 29. jūlijs

ja tu esi mans prezidents.


Ir,ir,ir - viss ir tieši tā,kā es vēlos! Un kā es vēlos? Ir vasara, skan Brainstorm, smaržo piparmētru tēja, vijas izmazgāti mati un mieriņš mājās. Jā, ir lietas, nē,ne lietas, bet cilvēki,kuri pietrūkst pilnai laimei, bet visu jau nevar gribēt. Var gribēt, bet nevajag dabūt. Tāda, lūk, atklāsme.
Runājot par lietām,kuras gribu. Gribu savu dzīvokli. Lai arī kopā ar māsu, vienalga tās nebūs kojas. Dzīvoklī esošo podu dalīs lielākais 4 dibeni un tas ir forši. Ja agrāk man šķita,ka nevēlos bērnus, pie velna - es tos vēlos. Nākotnē. Bet es iedomājos,cik nožēlojama dzīve ir tiem,kam nav bērnu. Jā,labi, nav jāuztraucas par pamperiem,auklītēm, netīro drēbju kalniem,skaļajām naktīm un pārējiem šitīgajiem mīnusiem, bet,ja tev nav bērni,tev nav arī turpinājuma, nākotnes un prieka galu galā. Šodien saklausījos par sūdīgo demogrāfiju Latvijā un, lai latvieši kā tauta neizmirtu,katrai ģimenei vajag vismaz 3 bērnus ģimenē. A es gribēšu četrus. Vismaz :)
Pašlaik es diezgan ļoti vēlos, lai mans German guy atbrauc uz Latviju. Jā, viņš solīja un teica,ka brauks, bet ar tiem vīriešiem kā ar bitēm. Ir taču vasara un ir taču labi.
Jā, ir vieglāk.