ceturtdiena, 2010. gada 22. aprīlis

atdod sevi man!


atdod sevi man, kā nevienam, nekad. Vai tad tas tiešām ir tik daudz - ļauties? Kā nu kuram. Es vēlos kādu kuram ļauties pilnībā. Manī kaut kā ir par maz vai par daudz. Es jūku prātā. She was mad and sad and feelin bad thinking about the things that she never had. Es jūtos nomākta un bēdīga, man trūkst enerģijas un dzīvesprieka. vienīgais, ko man pašlaik gribas, ir atrast krājumos nolikto cigareti, satīties šallē, aiziet uz kādu klusu vietiņu un izbaudīt to vilnīti, kas pilda prātu,iekšas un dvēseli. Es šodien sāku domāt, kur man bija tā enerģija pagājušajā gadā. Es gan skrēju, gan labi mācījos,gan biju labā noskaņojumā, gan uz Vēsmām gāju - es visu paspēju,izdarīju, jutos labi. Kur tas viss ir tagad? tieši tagad, kad līdz skolas beigām ir gandrīz necik, kad vēl ir palicis nedaudz, lai ielīstu Nicetei un vēl pāris skolotājiem. Nekā no tā. Es nonācu pie secinājuma, ka man tika izpildītas visas iespējamās vajadzības. Man bija (man nepatīk runāt pagātnes formā par to. Jārunā, ka ir un ka būs) vīrietis un visas no tā izrietošās sekas, man bija skriešanas rituāli, man bija vēlme patikt, man bija mērķis dabūt vidējo atzīmi 7,5, ko arī galu galā izdarīju, taču tagad? Man pie manas skaistās kājiņas viss, kas ar mani notiek. ellīgi. gribas ballīti. un šmigu, daudz šmigas. Lai tek,tek,tek,tek,tek,tek :) Bet vispirms es rīt nolikšu tiesības un tad mēs vēl parunāsim.
vakar agate man teica,ka redzējusi kā aizbrauc igors. Un tad es atcerējos visu,kas ar mums noticis. Tik skaisti un skumji, tik dziļi, bet nenopietni. Lasīju skype saraksti un nezināju ko domāt. Cik nopietni tas viss bija? Kā tas būtu beidzies un vai būtu beidzies, ja mana attieksme būtu bijusi savādāka? ir galīgi neforši kavēties kaut kādās atmiņās. ir jādzīvo uz priekšu, uz jauniem sapņiem. Un kas būs, ja mana vienmērpārimalāmplūstošā enerģija neatgriezīsies? Es jūtu, ka es sabrūku. Lēnām no manas dvēseles mājas atdalās gabali. Sapņi noveļas, tad ilūzijas un tad arī realitāte. A ko man darīt? Piedzeršanās nepalīdz. Vajag vīrieti. Tieši tagad. Atdosi sevi man, kā nevienam, nekad?