pirmdiena, 2010. gada 19. aprīlis

kaut kur it kā..

..kaut kā pietrūkst. Pavisam nedaudz. Nē, viņš ir daudz. Jā, pietrūkst VIŅŠ un es nemaz par to nekaunos, un es pat savā ziņā lepojos ar to. 5dien bija ballīte. Sākums tāds, nekāds. Es, Didī, viņas brālis un vēl daži. Pārsteidza fakts, ka Didī saka, viņai zvanot Šnaiks. Pirms ballītes satikām Šnaiku un Viņu topiņā. prasīja vai mēs būsim Krūziņos. Viņš zvanīja, lai noskaidrotu, kur esam. Sarunas laikā mums tika piedāvāts braukt uz Talsiem un pēc tam pavēlēts, ka mums jāierodas Krūziņos. Pēc sarunas Didī aizgāja: "Es sapratu, kāpēc viņam mūs vajag. Tur taču ir arī Viņš". Āleluja :D jauki kaut kā, bet laikam viņam mani vajag tāpat, kā man vajag viņu. So what's a problem? Es nezinu. Šmigā ir vieglāk visu bīdīt un es neesmu pārliecināta vai viņam ir vēlme kko bīdīt, kad viņš nav šmigā. Šodien ir smāg. Arī braukšanā galīgā pī + stopēšanā neveicās, neviens neņēma vairākus kilometrus + skola dziļi,dziļi hmm.. nu tā teikt ausī + fizikā 2 + kkāda nelāgā sejas diena + vēl un vēl, un vēl = kā ir tā ir, es neraudu, bet pasmaidu, ka rīt būs labāka diena,jo zinu krievu valodas kontroldarbam atbildes un tas nozīmē, ka VISS IR TIEŠI TĀ KĀ TU VĒLIES.