svētdiena, 2010. gada 25. aprīlis

run nigga run

īss ieskats šodienā:
+ No rīta mācāmies
+ Gossip (dievinū)
+ Kora mēģinājums, pilnīgs sviests, jēga īsti nekāda, pilns ar pohainiem feisiem un Viņš nebija,tātad nebija labi.
+ Atbraucu pati ar mašīnu mājās, mamma nedaudz stresoja (sievietei pirmā reize man blakus), bet kopumā gūd.
+ Suns
+ Skrēju. Mani pavadīja konvojs - Elvis un Jānītis. Atrēca mani,bet vismaz man jautrāk skrējās :D
+ Cik veselīgi ir skriet un pīpēt? Laikam labāk, kā neskriet un kurīt. Aizskrēju gabaliņu, uzpīpēju, apdolbījusies skrēju tālāk :D
+ vakariņas (dievinuēst)
+ gossip
= saldus sapnīšus :*


Vēl nē. Man ir sāpīte. Man nav neviens ar ko parunāt. Mazās man ir līdz kaklam, jo viņas ir tik nenobriedušas, tik iedomīgas un uz sevi tendētas, ka gribas pateikt: "eu, nu izaudz beidzot" bet tas mazajām nepatīk. Mazās loses :D Zanīte ir zanīte. Īsti nešķiet, ka viņai mani baigi vajadzētu. Par sevi varu teikt to pašu. Dd vienīgā ir Didī, bet es nezinu vai viņa saprastu un vai vispār gribētu saprast. Lonely feelings.