sestdiena, 2010. gada 22. maijs

the end.


Paliek mazliet skumji. Vakar bija pēdējais zvans un tikai tad es reāli sapratu, ka tās ir beigas. Piezagušās pilnīgi nemanāmi un nenovēršami un sāk palikt tik ļoti skumji un nelāgi. Aihhh. http://www.youtube.com/watch?v=EReBlwPGECs&NR=1 šis lika sariesties asarām manās acīs angļu valodas stundā. Smāg.

Nav jau tā,ka viss ir slikts un skumjš. Man ir laba vidējā atzīme (neesmu pārliecināta vai 7,58 vai nedaudz zemāka, bet aptuveni apmēram tā), ārā ir vasara, rīt es braucu uz Rīgu. Uzvarēju konkursā un rīt man būs burvīga iespēja braukt ar NATO kuģi (rock):) Būs dievīgi, es zinu, jo blakus esoši vīrieši formā padara dienu lielisku :)

Pirms nedēļas biju uz rallija ballīti. Forši gāja, bet tagad kkā nav spēks atcerēties šmigas iedarbības aspektus, so never mind.