pirmdiena, 2010. gada 10. maijs

lauž sirdis tā kā zīmuļus (hihi)

Sestdien biju uz braukšanu - Mārcis(mans instruktors, kurš smēķē Main, dievina hokeju un ralliju, divu bērnu tēvs) man lasīja visu stundu morāli,jo viņš tiešām bija šokā,ka neesmu nolikusi eksāmenu. Pēc tam braucu uz Līvu akvaparku. Tas bija wow,tik forši, tāds chill un mmmmmm dievīgīī (love). Silts ūdens & karsts gaiss ir paradīze. Un seksuāli vīrieši :D
Šodien bija otrā reize, kad ar Jānīti eju skriet :D Skriet ir forši, ar viņu ir arī smieklīgi,bet ir viens liels "BET" (tik liels,kā Tamāras pēcpuse). Viņš ir sacerējies,ka mani dabūs un cenšas pa visām varītēm mani savaldzināt, bet c'mon!!! attopies :D man viņš patika kkādā 8.klasītē, nevis tagad. Tagad pat par patikšanu nav pat runa. Nē, nav viņš slikts. Brūns, garš, muskuļots, smieklīgs. Maza dēka jau nevienam nav nākusi par ļaunu, bet no,no,no. Tas ir Jānītis. Jo garāks kāts, jo lielāks cirvis.
Stāsts par otru Jāni (Jāņi ir kā apsēsti ar mani :D). Viņš man zvanīja 5dien, 6dien, 7dien. 6dien ilgi rakstījāmies. Bet nē, arī viņu man nevajag. 7dien viņš pat uz manu ciematiņu bija atbraucis un pēc mana teksta: "Man ir slapji mati,es nevaru iziet ārā", kas nemaz nebija taisnība, viņš bija gatavs braukt vēlreiz pie manis. Neatlaidīgs kā nogribējusies ņauka. Par to nogribēšanos varētu vēl parunāt :D
Jā, es jau teicu,ka man viņus nevajag. Bet izklaidīte man nenāktu par ļaunu :) Viņi pārāk daudz mani vēlas. Galvenais, lai nepierod pie manis - salauzīšu sirdi tā kā zīmuli (devil)