sestdiena, 2010. gada 22. maijs

Tagad ir labāk. Manu dzīvesprieku man atdeva sauļošanās, suns, skrējiens un duša, kam sekoja vakariņas (mm)
Tagad varu arī izsmeļošāk aprakstīt savus pēdējā laika notikumus :) Rallija ballīte bija tiešām graujoša, jo tas, ka uzstājās Dzelzs vilks, jau vien ir kruta :D Mēs dejojām, dzērām, smējāmiem par "I'm in Tiņģere bitch" and stuff. Pat uz čerīti aizbraucām un Andrīša skatieni bija tik cieši piekalti man, ka sapratu - Ievīte joprojām ir ponijā (rock):D
4dien bija Rabarbernakts :) Pa dienu laistījāmies un staigāju kailu, seksīgu vēderu un slapjiem matiem (lick) Vakarā braucām pie skolotājiem, izpušķotām mašīnām un smieklīgiem tērpiem. Es abas klases tiešām mīlu un mēs esam galīgi forši :))
Man laikam viņi pietrūkst un negribas tagad šķirties, bet dzīve ir tāda, kāda tā ir.
Vakar bija pēdējais zvans (esmu aizmirsusi palielīties. Esmu baigais zvērs, jo noliku tiesības (rock). Pati pārlaimīga un forši,ka var ņemt mašīnu un braukt, kur vēlos.), aizbraucu uz skolu ar mašīnu :D Vakarā svinējām Zanītei 18. Bija arī talsinieki un vēlāk arī tiņģernieki atnāca, nogruzīja visus un aiztinās. Mani nogruzīja tas, ka biju skaidra, ka nevarēju būt dd pie Viņa, un arī miegs nāca un kopumā galīgi irsā vakars, bet kā i tā i. Es ticu liktenim un domāju,ka es biju tur, kur man bija vislabāk un ja būs lemts man laiks kopā ar viņu, tad būs. Es vairs nebūšu apsēsta ar viņu.
Drīz eju gulēt, tikai izžāvēšu matus un noskatīšos gossip :*