trešdiena, 2010. gada 11. augusts

from Paris to Berlin.


Vasara iet uz galu/beigām/izbeigšanos/rudeni un man tas nepavisam negribas. Ciik jauki bija sēdēt ārā saulītē, cepties ārā un vienkārši karināties pa māju (mm). Gribas gaļaku visu atlikušo mūžu:D
7.08. bija ilgi gaidītais pusmaratons Kuldīgā. Maigi izsakoties bija smāg'. Tāaaads karstums, ka gribējās atvērt logus Kuldīgai,lai izvēdinās. Pirmie trīs apļi bija normāli, jo diezgan biju trenējusies un nelikās tik grūti, bet pēdējais aplis sagādāja mocības:D Līdz galam jau tiku un diegzan labā laikā(nu vismaz pirmajai reiziei laiks ir labs) 2:12,20 un vissmieklīgākais izrādījās fakts, ka ieguvu 3. vietu starp juniorēm. Ha ha ha bitchees. Un tā diena vispār bija baigi jaukā,jo redzēju Lauri (un viņš mani) un arī atbalstīja mani, kas ir galīgi forši ;)) Zadiņš nespēja noticēt,ka es TIEŠĀM esmu noskrējusi. Muļķis :D Tas,ka viņš noskrēja pagājušajā gadā, nenozīmē,ka arī es to nevaru izdarīt.
Vakar biju uz savu vītolu fondu un noslēdzu līgumu. Arī kojas apskatīju un diezgan maza būs manu turpmāko gadu dzīves vieta :(:D
Vakarā gribas iziet ārā un dzert. Iedzert, lai jaukāks skats uz dzīvi. Priekā;)