ceturtdiena, 2010. gada 5. augusts

fuck love. Again.



Īsta kaķene māk pieglausties tā, ka kuces aiziet smilkstēdamas. Iedzersim par to, lai esmu kaķene,nevis kuce.
Bet tiešām man ir sasāpējusi problēma un šķiet, ka pārvēršos par maitu. Apzināti vai neapzināti, tas jau ir cits jautājums, bet jautājumi paliek un es vēlos atbildes uz tiem. TAGAD.

Tātad.
Stasts Nr.1.
Pirmās (un arī vienīgās.Pagaidām.) nopietnās attiecības ilga aptuveni gadu. Nu skaitot arī laika posmu, kad sākās mūsu romāns. Tas notika negaidīti. Pēc ballītes mēs palikām pēdējie un viņš mani noskūpstīja. Galvā šaudījās domas, ka viņam taču ir meitene, kā es tā varu utt., bet biju pārāk iereibusi, lai apstādinātu viņu. Viņš mani pavadīja uz mājām un pie mājas viņš mani vēlreiz noskūpstīja. Biju jauna un naiva,bet sapratu, ka tā ir tikai viena reize, ka man un arī viņam visticamāk tas neko nenozīmē. Nākamajā ballītē (piebildīšu arī to,ka biju atkal dzērusi) atkārtojās līdzīgs scenārijs, tāpat kā aiznākamajā un pārējās. Nekas par skūpstiem un glāstiem vairāk nebija. Es teicu: "Tev ir draudzene, tā nevajag," jo jau jutu zināmu pieķeršanos un adrenalīnu, jo zināju, ka tas labi nebeigsies. Draudzene viņam bija diezgan vienaldzīga, jo bija viņu krāpusi un viņš atspēlējās ar to pašu. Viņiem bija un vēl tagad ir kopīgs bērns. Bet ne jau par to ir stāsts. Igoram, kā sauc manu pirmo mīlestību, bija slikta slava un visi zināja, ka viņam ar vienu sievieti nepietiek. Arī man nācās dzirdēt,ka viņš te ir, te nav kopā ar savu draudzeni, te atkal baumoja par vēl citām un tā tas turpinājās. Jau kādu laiku bijām bijuši kopā un jutu ļoti lielu pieķeršanos, kad izlasīju sms, ko viņš bija sūtījis savai jau bijušajai draudzenei. Īsziņā bija rakstīts, ka viņš mīl viņu un viņu abu bērnu un cer,ka atkal varēs būt kopā. Es sapratu,ka man nav vieta šī vīrieša dzīvē, tomēr biju jau iekritusi viņa tīklos un mana sirds bija salauzta. Es izjaucu viņu attiecības, kas varēja pāraugt ģimenes dzīvē un arī mūsu attiecībām pieliku punktu. *Ir pagājis gandrīz gads, tomēr viņš aizvien cer,ka atgriezīšos.

Stāsts Nr. 2
Tas notika kādā ballītē, kad atkal (kas par brīnumu!!!) biju dzērusi. Tā,ka maz neliekas. Pievilcīgs vīrietis sāka dejas ap mani un es nespēju tām pretoties. Es vēl iekārojamāk sāku šūpot gurnus un smaidīju vēl nepiespiestāk. Viņam tas patika. Nenoliedzami. Bet bija kāds bet. Arī viņam bija draudzene, ar kuru viņš bija kopā diezgan ilgi. Šajā ballītē viņa nebija. Tomēr šoreiz bija citādāk - man nerūpēja tas, ka viņam ir draudzene. Tā bija viņa izvēle krāpt savu draudzeni, nevis manējā. Es atdevos viņam un pavadīju lielisku nakti. Vienas nakts sakars tam ir domāts - viss tiek paturēts noslēpumā un abi dzīvo tālāk. Madars, kā sauc otrā stāsta varoni, man bija tikai un vienīgi izklaide, jo viņš man neliekas tāds cilvēks, ar kuru pat būtu vērts veidot attiecības. Tomēr divus mēnešus pēc mūsu romāna viņš man atsūtīja sms, kas mani šokēja, jo acīm redzot, viņš vēlējās atkārtot silto maija nakti.
*Viņš joprojām ir kopā ar savu draudzeni.

Stāsts Nr. 3
šis stāsts savīsies ar ceturto. Bet par visu pēc kārtas. Kaut kur padzirdēju, ka Lauris, trešā stāsta varonis, ir izšķīries ar savu draudzeni, un arī viņa nakts ar Dārtu uz to norādīja, tomēr viņa draugiem.lv profilā pie interesēm joprojām ir ierakstīts "Mana Kristīne". Lai nu kā, tas risinājās pirms nedēļas ballītē, kurā jau atkal (!!!) biju dzērusi. No sākuma deja, pēc tam sarunas par matiem un dziedāšana, noveda pie dzīvokļa. Es pat divreiz nedomāju, jo viņš tiešām ir sasodīti lielisks.

Stāsts Nr.4
Rikardo jau vienmēr bijis cute&funny un vienmēr esmu viņu gribējusi. Jā, lieki piebilst, ka arī viņam ir draudzenīte. Tomēr pat jaukie un mīlīgie krāpj. Arī Rikardo. Un ar kuru gan citu,ja ne ar mani. Tas arī notika tajā pašā ballītē, ar tādu pašu alkohola saturu asinīs kā trešajā stāstā. tev šķiet smieklīgi? Man jā :D

Kopsavilkums.
Mazs rezumē. Varbūt es nespēju pārdzīvot Igora nodarījumu manai sirdij, tāpēc es esmu maita un apzināti/neapzināti cenšos izbojāt pārējo cilvēku attiecības, guļot ar aizņemtiem vīriešiem. Varbūt aizņemtie vīrieši ir maigāki/prasmīgāki/māk labāk apieties ar sievietēm nekā tie, kas aizvakar veselības mācības grāmatā izlasīja,kas ir krūts un krāniņš. Vai varbūt visi vīrieši ir cūkas,kas krāpj savas draudzenes un man nav jājūtas vainīgai,ja patrāpos viņiem ceļā? Nē, drīzāk man vienkārši jābeidz dzert.

Ieelpa. Izelpa. Ievīte joprojām ir ponijā :*:)