trešdiena, 2010. gada 29. decembris

acis? ir arī acis.

Zini kā man iet? Nē? Nu tad turpini lasīt :D
Ziemassvētkus pavadīju ļoti mierīgi un mīlīgi - mājās, spēlējot spēli "Latvija" un dzerot jāgerīti ar kolu. Tajā dienā normāli putināja un tad nu sanāca pajautroties uz ceļiem - vilkām ārā mašīnas un smējāmies. Neierasti Ziemassvētki, bez svētku sajūtas un piparkūkām, bet man patika. Es esmu laimīga un ar to man galīgi pietiek.
Didī īstenībā nav tik liela pēcpuse, kā es domāju. Viņa mani nepiedirsa un mēs 25ajā bijām Krūziņos. Viņa atbrauca pie manis, jo viņa nevēlējās viena pati pavadīt apmēram 6as stundas klīstot pa dundagu (nezin kāpēc?) un tāpēc viņa izlēma atbraukt līdz manam hūdam :D Vakarā ar Alisi un Inesi aizbraucām uz dd, aizgājām pie tantes, izdzērām šampjus, iztaisnojāmies, saģērbāmies un devāmies ceļā,kas veda visupirms uz topu pēc neiztrūkstošā šņabīša :D Ballītes sākums kā vienmēr bija tāds nekāds - stāvējām pie bāra, jo visi galdiņi bija aizņemti, tizlojāmies un dejojām,un nepagāja pat 10 minūtes, kad ar Alisi divatā iekarojām deju grīdu.Tālāk sekoja šnabīša un šampja iztukšošana tualetē, dejošana, sarunas uz trepēm and so on līdz ieradās Viņš. Un atkal es izkūstu tevi atceroties.. Kā? Nu kā var tā apburt? Ieelpojam, izelpojam un turpinām. Protams dejojām, smējāmies, kniebām viens otram, skūpstījāmies un kodām viens otram, kā vienmēr... he's lovely. Indeed. Viņš pateica,ko tādu,kas likās soo cute: "Es tajā rītā pamodos un pirmais, ko iedomājos - kur ir Ieva?" Un tad sekoja pārmetumi,ka nebiju viņu pamodinājusi utt. Es zinu - es atkal saceros un moku sevi, bet es nevaru tā nedarīt. Ballīte beidzās ap 5iem, palikām krūziņos - sēdējām, dzērām, dziedājām black bullet un jautrojāmies. Krūziņus pametām ap kādiem 6iem, sameklējām Didī mašīnu un gājām mājās. Viņš mani pavadīja līdz dzīvoklim un nostāvējām pie durvīm diezgan ilgi. Bet zini kā? Moments pats par sevi nav super - viss kaifs tajā, kā pats to uztver(: Gulēt aizgāju ap 7iem un nākamajā dienā tante atveda mani mājās. Negāju gulēt,jo zināju,ka tad būs vēl grūtāk izturēt to dienu. taisnība bija un nogurumu,ja godīgi, sāku just tikai ap 21iem vakarā :D Man tajā dienā sagribējās kļūt spontānai un izlēmu iet apkaunot Zanīti - aizgājām visi ķekatās uz viņas pirti. Bija jautri gan mums, gan viņiem un tāpēc vakars izdevās :D
Vakar pa ilgiem laikiem izgājām ārā - jauka vakara pastaiga bija :)
šodien neko nedaru - sēžu uz palodzes, čaloju ar minkām un tā. Bet rīt? Kas to lai zin,kas notiks rīt, bet zinu tikai to,ka turpināšu gribēt sagaidīt jauno gadu dundagā :))
Lai mani noskuj un sauc par kurmi - atradies vēl viens mamuts. Mīlu tevi, mazā ^-^