otrdiena, 2010. gada 14. decembris

old people burning, old people burning, put your hands up.

Bet stāsts jau ir par to, kā viņi mani iekāro. Vai arī es iekāroju?Katrā ziņā visiem kaut kas kārojas, un tāpēc viņi pārojas :D Bet par to vēlāk.
Pagājušajā nedēļā nogriezu matus, sanāca diezgan īsi, bet vismaz ir veselīgi. Pagaidām :D Sakrāšu jaunam taisnotājam, tad gan būs prieki. Tajā dienā braucu uz Rīgu kopā ar Zani, jauki papļāpājām un viņa visu ceļu sajūsminājās par Ziemassvētkiem un sniegu,jo bija sasnidzis diezgan daudz.
Skolā kā jau skolā - jāmācās dahuja un vēl nedaudz, bet tā kā vēl neesmu eksmatrikulēta, tad viss ir bumbās :D
Pagājušajā 5dienā aizbraucu no rīta nopirkt biļeti autobusam, jo man nepatika iepriekšējās nedēļas pieredze sēdēt aizmugurē.Soo, man trāpījās 5. vieta un tad nu laimīga vakarā braucu uz autoostu. Jau zināju,ka ar to pašu autobusu brauks Tenors, tāpēc jau sagatavojos tam. Kad ieraudzīju viņu, sirsniņa ietrīsējās (:D) kā vienmēr un, apsveicinoties pasmaidīju, bet viņš izskatījās savaldīgs, maita. Nevar saprast what's in his mind. Un salīdzinot ar iepriekšejo reizi, šoreiz braucu biznesa klasē - blakus neviens nesēdēja, bija silts, varēju pagulēt + biju uzlādējusi mp3 = laime pilnīga :)
6dien ar Kitiju un Jāni bijām braukāties ar ragaviņām. Aiz mašīnas. Pa ceļu :D So cooool :)) Vakarā biju uz pirti - tāds chill (mm) 7dien var teikt,ka neko nedarīju, bet man pajāt, jo nebija spēks. 1dien atkal braucu pie Prikuļa kunga, bet to *uiņu nevarēju nolikt. 1dien izdosies!!! 2dien anatomijā bijām pie līķīša (mm). Nāka'mā nedēļa pilnīgi fakina- 2diena natomijā kolokvijs, 3dien bioķīmijā kolokvijs, 5dien latīņu valodā kolokvijs. Šodien bija bioloģijas eksāmes - lūdziet, ak, grēcinieki, lai man laba atzīme! Būs laba, es jūtu :)
Atgriezīsimies pie sākuma  tēmas. Pagājušajā nedēļā mazgājos dušā un iedomājos,ka sen neesmu saņēmusi ziņu no Madžiņa. Un šeku reku nākamajā dienā vēstule.Džeks gribēja tikties un sarunājām,ka šonedēļ sarunāsim konkrētāk, and thank God - viņš nav devis ziņu. Nav jau tā,ka man NEKO negribas, bet nav jau arī tā, ka viņš irtas,kuru gribu ieraudzīt pamostoties. Vakar bija Diego dz.d. un apsveicu viņu ar sms. Viņš rakstīja, lai braucu un pievienojos ( uz ko es biju cerējusi), bet man negribējās palikt pa nakti (nu gribējās, bet Jaņķels un tā :D), tāpēc nekur neaizbraucu. Rītvakar ir Prāta Vētra un Zanītei negribas palikt tusēties, bet man kkā mistiskā kārtā gribas, tāpēc sāku domāt plānu KĀ un ar KO,  lai ballējos. Mani varianti (Taņa šito lasītu, viņa šausminātos, KĀ var kko tādu domāt :D)ir sekojoši:
*Diego - varētu piezvanīt viņam un pajautāt, vai viņš kkur neballējas
*Kostja - daudz seksīgāks variants
*Madžiņš - galējais variants, bet ne tas sliktākais
* Ar troļļuku uz kojām - ideāls variants, kuru centīšos realizēt
*Ar kājām uz kojām - ne tik ideāls kā iepriekšējais, bet arī nav peļams
Bet tad jau redzēsim kā būs, kā nē.
Nākamā nedēļa jāiztur sakostiem zobiem un ritīgi jāpacīnās, bet es to varu! Un tad man 5dien būs labum labā ballīte Dundagā. Un tur būs tas,ko es vēlos jau vairāk par gadu. Šņabis? Arī, bet tomēr kkas foršāks :)
* Un kad tu dzisīsi, tad arī es mainīšu pasaules, vai gribi vai nē :)