trešdiena, 2010. gada 22. decembris

http://www.youtube.com/watch?v=q8IzWO99VEI

Šis būs kārtējais smilkstošais ieraksts, par to kā man iet un neiet.
Bioķīmijai pagājušās nedēļas 2dienā brīnumainā kārtā nedaudz nobriedu, arī 3dien no rīta mācījos, aizgāju uz klīnisko aprūpi un atkal kojās mācījos. Šķita,ka ne sūda nesaprotu un viss ir putrā BET.. in your face my darling Prikul - bioķīmijas kolokviju var iemācīties pa vienu dienu, nevis kā tu teici, ka par divām pat nevarot (ļauni smiekli).Tu varbūt nevari, bet manām jaudīgajām smadzenēm nebija sarežģīti -  dabūju septiņi un esmu very happy :D
4dienas rītā aizgulējos par divām stundām, aizjozu uz skolu, uzrakstīju kd un braucu uz kojām. Paķēru mantas un jozu uz autoostu.
5dien aizbraucām uz Talsiem, nopirku taisnotāju (mm):D Nē,čist - ir labs :) Vakarā ar skolnieku busiņu aizbaucu uz dd, aizgāju pie lindas, nosēdējām,nopļāpājām un ap pus21iem Linards aizveda mūs uz hoteli. Sākums bija auksts un garlaicīgs, as always.Tad saradās cilvēki, tika ēsts un dzerts un pļāpāts, un smiets. Jauki ar viņiem. Īpaši ar vienu.Nu tu jau zini.
Viss sākās ar mēmo šovu. Es biju ļoti attapīga un man paveicās uzminēt ļooooti daudzus vārdus. Viņa rādītos vārdus un arī pārējos. Un pēc tam sākām dejot. Patīkamas trīsiņas un pieskārieni atsauca atmiņā vecos, labos laikus. Jauki. Galīgi jauki:) Tā mēs dejojām,skūpstījāmies, izgājām ārā uzpīpēt un atkal dejojām. Drīz visi posās uz mājām, bet man prāts galīgi nenesās uz prom iešanu,jo man pat nebija,kur iet,jo nebiju sarunājusi naktsmājas. Lai nu kā, hotelī palikām pieci - es, viņš, inese,šnaiks un toms. Viņi ātri aizmiga, nē, drīzāk atplīsa :D Bet mums bija kkas labāks padomā - līmējām kolāžas un spēlējām šarādes :D Viņš ir tik jauks (mm) Galīgi nav tā, ka nepatīk. Un domāju,ka arī te mums ir vienādas domas. Aizmigām ap kādiem 6iem ātrākais un bija tik mīļi pamosties viņa apskāvienos. Pamodos no tā,ka bija nenormāli auksts. Piecēlos,uzvilku mēteli un zābakus, paskatījos termometrā - plus 14 grādi :D Savācu nedaudz bardaku, sasedzu savu jauko vīrieti, aizgāju prom un neviens pat nepamodās. Un jau atkal ir ik grūti saprast visu,kas notiek. Jā, zinu, to visu var paprasīt,bet vai tiks sniegtas godīgas atbildes? who knows - not me.
Laikam man nedaudz arī iztrūkst filma no tā vakara, bet tikai ļoti minimāli. Atceros,ka viņš prasīja kko par draugiem. Atbildēju - ja tu ar to domāji, vai man ir draugs, tad nē - man nav draugs. Viņš to tā bija domājis. Un vēl viņš sāka dungot melodiju,kas ir šodienas virsraksts. Es prasīju vai tas ir born to die. Viņš-kā tu zini? Es- tāpēc,ka man patīk tā dziesma. Viņš-man arī ļooti patīk. Mums ir kkas kopīgs(:
Nākamā diena bija tāda nekāda. Gribējās gulēt un biju pusslima, bet vakarā iedzēru jāgerīti un palika labāk :D
Drīz mans brīvlaiks būs ildzis nedēļu, bet izdarījusi esmu neko. Nu labi,tā nevar teikt,ka neko. Esmu saskrāpētām rokām,jo man ir mazais kaķis mājās, spēlēju (labi,mācos) ģitāru, sāp visi pirksti, esmu atpūtusies. Didī mani normāli piedirsa un mēs neaizbraucām uz ziemassvētku balli skolā, tagad viņa grib,lai braucu pie viņas rīt,bet es uzmetu, jo zinu,ka viņa nebrauks ar mani 25ajā uz krūziņiem. Tiešām jāmeklē citi varianti?
Šķiet,ka mans laiks iet gulēt. Pasmilkstēšu un pasapņošu citreiz (:
Ieviii is still ponijā un viņai ir pajāt :*