ceturtdiena, 2010. gada 30. decembris

viss mostās, lai arī ir ziema.

šodien nav kā vajag. Es biju jaukiņa, labiņa, foršiņa un citādi pareiza,bet man nepatīk. Es nezinu, kas pietrūkst pilnai laimei. Labi, zinu gan, bet ne par to ir stāsts. Stāsts šoreiz ir par manu 01.01.2010. Tas bija apmēram tā - sēdēju savā gultā un sapņoju par to,ko saņemšu tikko atnākušajā gadā - uzrakstīju veicamo darbu sarakstu un reizē wishlistu,ko vēlos saņemt no jaunā tīģera gada. Domāju,ka tā būs tāda laba tradīcija daudzus, daudzus gadus. Tā kā šis 2010 iet straujiem galopa soļiem uz beigām, nolēmu pārlasīt savu wishlistu un konstatēju,ka tik ellīgi daudz kas ir piepildījies. Tātad jūsu uzmanībai - mans wishlists ar komentāriem iekavās (:
1. Sākšu ar ZPD. Jau rīt ķeršos klāt! Uzrakstīšu ļoti labi. (uzrakstīju uz 10, tā kā spriediet paši, cik labi tas ir :D)
2. Tad biology. Kursus pabeigšu ar izcilību vai teicamību. Sarunāts? (Patiesībā, līdz šim brīdim neesmu aizgājusi pakaļ saviem rezultātiem, bet tas ir nesvarīgi)
3. Eksāmenus nolikšu ne sliktāk par C. ĀMEN! (Bravo, Ieie, līmeņi bija ABCC ;) )
4.Vidusskolu pabeigšu ar ļoti labu vidējo atzīmi (tātad 8), lai papiņam un mammiņam, un čūbijam ir prieks:) (Gandrīz īstenots - vidējā atzīme 7.8)
5. Iestāšos tur,kur vēlos, atstājot aiz muguras nīkuļus un, protams, tikšu budžetā. (Tiku Stradiņos un budžetā - hell yeah)
6. Vītolu fonds jau man ir kabatā :p (Tici vai nē - man ir kabatā jau 5 mēnešus)
7. Mācīšos, nezaudējot sevi un to, kas ir svarīgs. (domāju,ka man sanāk izpildīt savus mērķīšus)
8. Izbaudīšu visu,kas ar mani notiek. (done)

9. Ja neveiksies, nebēdāšos, jo žizņ takaja. (nedaudz jau sabēdājos, bet purniņš gaisā)
10. Maukšu nenormāl! (ja 14 vīrieši deviņos mēnešos nav nenormāli, tad es nezinu)
11. Skriešu un vingrošu. (vienmēr jau var vairāk, bet nedomāju,ka trešā vieta pusmaratonā ir slikti)
12. Be smart & sexy (sanāk)
13. Piedomāšu pie tā,ko reizēm saku. (vienalga jau saņēmu pārmetumus par manu sarkasmu, bet i don't care)
14. Taupīšu un strādāšu (šito gan man vajag mācīties un mācīties)
15. Mīlēšu un krāpšu (šis laikam komentārus neprasa)
16. Dziedāšu (gan veikalā, gan dušā, gan prātā, gan skaļi, gan viena, gan ar kādu)
17. Dzīvošu un izdzīvošu ar + zīmi (esmu prieka junkuriņš)
18.Smiešos un smaidīšu ( Nebrīnīšos,ja 2011. gada mērķis būs kļūt nopietnākai,jo šogad tik daudz ir smiets :D)
19. Iekarošu pasauli (vismaz mazu daļiņu)
20. Baudīšu (arī TO, nu...nu tu jau saproti) (Zini? Sanāca:))
21.Palīdzēšu (esmu lāga dvēsele,tāpēc palīdzēju kā varēju)
22. Nebūšu atkarīga no dr.lv (tikai nedaudz :D)
23. Būšu es!!!  ( Kur vēl vairāk ES?)
Un es jau tagad zinu,ka nākamais būs vēl labāks un pilnvērtīgāks par šo, bet šis bija ELLĪGI jaudīgs gads :)
you know? I never felt like this before ^-^
Buča tev un arī tev, bet joprojām ---> Es mīīīīlu sevi, tik ļoti :))
P.S. Beigās bildīte par godu aizvadītajam tīģerniekam :)